Gå til innhold

microgynon

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Har brukt microgynon fast i rundt tre år. Men så hadde jeg et opphold på noen månder hvor jeg ikke brukte det. da jeg sluttet på pillene veide jeg 64, noen månder etter at jeg sluttet med pillene veide jeg 57. Nå har jeg gått på pillene igjen i 5 dager og har på disse fem dagene gått opp til 61 kg. er dette bivirkning? eller hvordan er dette? Jeg har også fått litt kviser. jeg begynte også med pillene mine mellom mensen - er jeg sikker etter 7 dagers bruk?

Videoannonse
Annonse
Gjest bjørkhild
Skrevet

Dette tror jeg ihvertfall ikke er symptomer på psykisk sykdom

:-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Dette tror jeg ihvertfall ikke er symptomer på psykisk sykdom

:-)

_Psykiatrisk_ sykdom heter det! Mener jeg det burde hete.

Hvis det kan behandles ved medisiner eller andre fysiske virkemidler har det ikke noe med det åndelige å gjøre. (Og da tenker jeg ikke "ånd" som i noe nyreligiøst crap.)

Gjest bjørkhild
Skrevet

_Psykiatrisk_ sykdom heter det! Mener jeg det burde hete.

Hvis det kan behandles ved medisiner eller andre fysiske virkemidler har det ikke noe med det åndelige å gjøre. (Og da tenker jeg ikke "ånd" som i noe nyreligiøst crap.)

:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...