Gå til innhold

Er jeg egentlig frisk?

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Er jeg egentlig frisk, men har bare vanskelig for å takle livets normale variasjoner. Har sovet nå, er lettere nedstemt, tenker på å skade meg. Men om noen timer er jeg kanskje igang med noe igjen, og synes det tross alt går greit. Utad er jeg ganske stabil. Sover bare ganske mye.

Er det trekk fra eupf jeg har? har det noe med diagnoesen bp2 å gjøre, eller er det bare normale variasjoner?

Leser her inne at det er flere med bp2 som er mye trett.

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

Mange med anledning til å legge seg ned midt på dagen gjør det, og kommer inn i en ond sirkel. ;-)

Gjest bølger
Skrevet

Mange med anledning til å legge seg ned midt på dagen gjør det, og kommer inn i en ond sirkel. ;-)

Jobber 50%. Har mange ganger lyst til å gå å legge meg når jeg er på jobb også. Sovner et øyeblikk også mens jeg er på jobb.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jobber 50%. Har mange ganger lyst til å gå å legge meg når jeg er på jobb også. Sovner et øyeblikk også mens jeg er på jobb.

Høres kanskje ut som du er litt trøtt da ja...

Hm... depresjon er jo kjennetegnet med nedsatt søvn i de testene da, men personlig, om jeg føler meg nedfor, så ligger jeg veldig mye i sengen. Sover nok ikke mer, men orker ofte ikke annet.

Gjest bølger
Skrevet

Høres kanskje ut som du er litt trøtt da ja...

Hm... depresjon er jo kjennetegnet med nedsatt søvn i de testene da, men personlig, om jeg føler meg nedfor, så ligger jeg veldig mye i sengen. Sover nok ikke mer, men orker ofte ikke annet.

Jeg tror at ved BP er depresjonene mer preget av tretthet enn ved vanlige depresjoner.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg tror at ved BP er depresjonene mer preget av tretthet enn ved vanlige depresjoner.

Da lærte jeg noe nytt. ;-)

Man blir sikkert utmattet, da... av (hypo)mani...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...