Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nøtteskall
Skrevet

Jeg føler meg så tom innvendig.

Jeg tror det er medisinene som gjør at jeg blir så tom. AP tar jo fra meg alle de morsomme stemmene jeg hadde i hodet før og som ga meg en veldig fantasi - på godt og ondt.

Jeg savner det så sinnsykt i kveld. Å være manisk og finne på noe tøys og tull. Synn det er forbudt å være litt gal i dette landet. Alle skal være korrekte. Kjedelig.

Jeg tenker så det knaker på hvordan jeg skal få bort paragrafen min som forsvarer tvangsmedisinering.

De mener det er for mitt eget beste, men hvem kan egentlig vite det?.

Videoannonse
Annonse
Nøtteskall
Skrevet

Kanskje du blir overmedisinert?

kanskje.....

Gjest SMIRnøff
Skrevet

kanskje.....

Det er jo meningen at behandlingen skal være til ditt eget beste, tvang eller ei...

Kan ikke skjønne annet enn at du er overmedisinert.

Da blir verden grå... nå har ikke jeg bipolar lidelse selv da, så jeg tar kanskje feil.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

kanskje.....

Det er vel meningen at man skal ha litt symptomer slik at man har noe å jobbe med?

Jeg vet ikke da.

Nøtteskall
Skrevet

vis aldri til et A4 menneske at du er litt på kanten manisk. Det kan få fatale følger. Vi får vel ha våre hemmelige klubber vi som liker å være litt gale :)

Nøtteskall
Skrevet

Det er vel meningen at man skal ha litt symptomer slik at man har noe å jobbe med?

Jeg vet ikke da.

Der sa du noe klokt. Skulle ønske psykiateren min tenkte slik. At jeg må ha noe å jobbe med og derfor er det klokt å gå på så lav dose som mulig så får jeg også beholde litt av fantasien min. Jeg begynner å drikke snart.... jeg har sånn behov for å greie å ta tak i noe og uttrykke følelser. Men de har jeg ikke... faen.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

vis aldri til et A4 menneske at du er litt på kanten manisk. Det kan få fatale følger. Vi får vel ha våre hemmelige klubber vi som liker å være litt gale :)

Hehe ;-)

Nei, det er en alvorlig tilstand da...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Der sa du noe klokt. Skulle ønske psykiateren min tenkte slik. At jeg må ha noe å jobbe med og derfor er det klokt å gå på så lav dose som mulig så får jeg også beholde litt av fantasien min. Jeg begynner å drikke snart.... jeg har sånn behov for å greie å ta tak i noe og uttrykke følelser. Men de har jeg ikke... faen.

Du må ikke drikke, det er ikke bra i det hele tatt, har jeg erfart. :-P

Men ta opp med behandleren din at du er motivert for å virkelig jobbe med sakene, og derfor vil ha litt mer symptomer...

(Jeg er jo ingen ekspert, men kan vel ikke skade å gi et råd om at du må ta det opp med psykiateren... :-P)

Nøtteskall
Skrevet

Du må ikke drikke, det er ikke bra i det hele tatt, har jeg erfart. :-P

Men ta opp med behandleren din at du er motivert for å virkelig jobbe med sakene, og derfor vil ha litt mer symptomer...

(Jeg er jo ingen ekspert, men kan vel ikke skade å gi et råd om at du må ta det opp med psykiateren... :-P)

Det gårvisst ikke an å ta det opp med psykiateren. De er så fastlåste i hodet sitt Så derfor sitter jeg å chatter her.... aner ikke hva jeg skal gjøre. Men hvis de mener at det er bedre at jeg bli en alkis så.....

Nøtteskall
Skrevet

Det er jo meningen at behandlingen skal være til ditt eget beste, tvang eller ei...

Kan ikke skjønne annet enn at du er overmedisinert.

Da blir verden grå... nå har ikke jeg bipolar lidelse selv da, så jeg tar kanskje feil.

Tror ikke jeg er bipolar da. Men har hatt psykose.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Tror ikke jeg er bipolar da. Men har hatt psykose.

Hvis du har hatt mani er du per definisjon bipolar, tror jeg da...

Skrevet

Ja, nå du går på en folkefull gate - se på de alle "Å, jeg er så vellykka".....

Skrevet

Hva med deg da ??

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hva med deg da ??

Jeg nei. Jeg er akkurat passe medisinert.

Skrevet

Enig :-)

Skrevet

Jeg nei. Jeg er akkurat passe medisinert.

Det er bra.....

Skrevet

Hehe ;-)

Nei, det er en alvorlig tilstand da...

Kanskje....

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Kanskje....

Kanskje? Hva mener du? Selvsagt er mani alvorlig.

Skrevet

Har ikke noe paradis - liv jeg heller....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...