Gå til innhold

NHD - pal.

Anbefalte innlegg

Skrevet

NHD - pal.

Vel ikke pal for deg. Har en vag følelelse er noe du misliker, i mitt innlegg i ny å ne.

Forstårlig. Men jeg har min rett til å skrive, det jeg føler for - er rett for meg. Som mange andre her på forumet.

Som psykriatier ser å hører mye du rart.. forstårlig.

Jeg ser opp til deg - jeg kunne ikke vært en psykriater - for mye elendlighet og rart.

Du er sterkt, du ville bli det.

All støtte til deg - pal.

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

Kanskje vi to burde tenke at hva om forumet legges ned på grunn av dette vi pøser ut...

Nøtteskall
Skrevet

Kanskje vi to burde tenke at hva om forumet legges ned på grunn av dette vi pøser ut...

Ja det burde dere tanke på

Gjest SMIRnøff
Skrevet

For å være ærlig så driter jeg i om jeg skriver mange innlegg, men det er helt klart viktig i at det ikke bare er dritt det jeg skriver...

Nøtteskall
Skrevet

For å være ærlig så driter jeg i om jeg skriver mange innlegg, men det er helt klart viktig i at det ikke bare er dritt det jeg skriver...

Det er selvsagt et viktig poeng.

Skrevet

SMIRnøff: han er en psykriater - du vet hva det innebærer.

Legge ned forumet - Herregud. Ta deg sammen !

Skrevet

Den kan jeg være enig i.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

SMIRnøff: han er en psykriater - du vet hva det innebærer.

Legge ned forumet - Herregud. Ta deg sammen !

Du er jammen litt av en skrue. Hvorfor skulle _jeg_ ta meg sammen? Jeg har jævlig flink i dag, jeg.

Skrevet

Hvis du synes det er grap, det du skriver så....

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvis du synes det er grap, det du skriver så....

grap?

Ja, det er veldig bra, det jeg skriver i dag.

Skrevet

Da har du jo innsett det da....

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Da har du jo innsett det da....

Enig i at jeg har skrevet mye dritt ja, men i dag har jeg skrevet mye veldig bra, og tidligere og, bare at det har vært mye dritt og.

Skrevet

grap?

Ja, det er veldig bra, det jeg skriver i dag.

Å, hva har du skrevet i dag da ?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Å, hva har du skrevet i dag da ?

Bare bra ting.

Gjest Moderator
Skrevet

Det er ikke primært NHD som sletter dine innlegg, det er det jeg som gjør. Det forventes at du er edru når du skriver, at innleggene er relevante for forum for psykiatri og at du ikke i stor grad gjentar deg selv. I motsall fall vil dine innlegg fortsatt bli slettet.

Skrevet

Det er ikke primært NHD som sletter dine innlegg, det er det jeg som gjør. Det forventes at du er edru når du skriver, at innleggene er relevante for forum for psykiatri og at du ikke i stor grad gjentar deg selv. I motsall fall vil dine innlegg fortsatt bli slettet.

Så du har blanko-det ...gjelder tragiske..også ?.

Skrevet

Liker du jobben din ?

Skrevet

Vet du - at jeg ikke er edru ?

Gjest Moderator
Skrevet

Vet du - at jeg ikke er edru ?

''Vet du - at jeg ikke er edru ?''

Nei, det vet jeg ikke. Flere av dine innlegg fremstår imidlertid som såpass avvikende (innholdsmessig, ortografi, setningsoppbygning mm) fra hva du forøvrig skriver, at det er nærliggende å lure på i hvilken grad du er edru når du skriver dem.

Som du muligens har lagt merke til, så har du fått innlegg slettet også i dag. Forum for psykiatri skal omhandle temaer relevant for psykiatri; hvis du vil skrive om andre temaer kan du poste innleggene f.eks. på åpent forum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...