Olav Femte Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 NHD - pal. Vel ikke pal for deg. Har en vag følelelse er noe du misliker, i mitt innlegg i ny å ne. Forstårlig. Men jeg har min rett til å skrive, det jeg føler for - er rett for meg. Som mange andre her på forumet. Som psykriatier ser å hører mye du rart.. forstårlig. Jeg ser opp til deg - jeg kunne ikke vært en psykriater - for mye elendlighet og rart. Du er sterkt, du ville bli det. All støtte til deg - pal. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Kanskje vi to burde tenke at hva om forumet legges ned på grunn av dette vi pøser ut... 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Kanskje vi to burde tenke at hva om forumet legges ned på grunn av dette vi pøser ut... Ja det burde dere tanke på 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Ja det burde dere tanke på For å være ærlig så driter jeg i om jeg skriver mange innlegg, men det er helt klart viktig i at det ikke bare er dritt det jeg skriver... 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 For å være ærlig så driter jeg i om jeg skriver mange innlegg, men det er helt klart viktig i at det ikke bare er dritt det jeg skriver... Det er selvsagt et viktig poeng. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Skrevet 10. mai 2012 Kanskje vi to burde tenke at hva om forumet legges ned på grunn av dette vi pøser ut... SMIRnøff: han er en psykriater - du vet hva det innebærer. Legge ned forumet - Herregud. Ta deg sammen ! 0 Siter
Olav Femte Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Skrevet 10. mai 2012 Ja det burde dere tanke på Den kan jeg være enig i. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 SMIRnøff: han er en psykriater - du vet hva det innebærer. Legge ned forumet - Herregud. Ta deg sammen ! Du er jammen litt av en skrue. Hvorfor skulle _jeg_ ta meg sammen? Jeg har jævlig flink i dag, jeg. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Skrevet 10. mai 2012 For å være ærlig så driter jeg i om jeg skriver mange innlegg, men det er helt klart viktig i at det ikke bare er dritt det jeg skriver... Hvis du synes det er grap, det du skriver så.... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Hvis du synes det er grap, det du skriver så.... grap? Ja, det er veldig bra, det jeg skriver i dag. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Skrevet 10. mai 2012 For å være ærlig så driter jeg i om jeg skriver mange innlegg, men det er helt klart viktig i at det ikke bare er dritt det jeg skriver... Da har du jo innsett det da.... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Da har du jo innsett det da.... Enig i at jeg har skrevet mye dritt ja, men i dag har jeg skrevet mye veldig bra, og tidligere og, bare at det har vært mye dritt og. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Skrevet 10. mai 2012 grap? Ja, det er veldig bra, det jeg skriver i dag. Å, hva har du skrevet i dag da ? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Å, hva har du skrevet i dag da ? Bare bra ting. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Det er ikke primært NHD som sletter dine innlegg, det er det jeg som gjør. Det forventes at du er edru når du skriver, at innleggene er relevante for forum for psykiatri og at du ikke i stor grad gjentar deg selv. I motsall fall vil dine innlegg fortsatt bli slettet. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Skrevet 10. mai 2012 Det er ikke primært NHD som sletter dine innlegg, det er det jeg som gjør. Det forventes at du er edru når du skriver, at innleggene er relevante for forum for psykiatri og at du ikke i stor grad gjentar deg selv. I motsall fall vil dine innlegg fortsatt bli slettet. Så du har blanko-det ...gjelder tragiske..også ?. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Skrevet 10. mai 2012 Det er ikke primært NHD som sletter dine innlegg, det er det jeg som gjør. Det forventes at du er edru når du skriver, at innleggene er relevante for forum for psykiatri og at du ikke i stor grad gjentar deg selv. I motsall fall vil dine innlegg fortsatt bli slettet. Liker du jobben din ? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Skrevet 11. mai 2012 Det er ikke primært NHD som sletter dine innlegg, det er det jeg som gjør. Det forventes at du er edru når du skriver, at innleggene er relevante for forum for psykiatri og at du ikke i stor grad gjentar deg selv. I motsall fall vil dine innlegg fortsatt bli slettet. Vet du - at jeg ikke er edru ? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Vet du - at jeg ikke er edru ? ''Vet du - at jeg ikke er edru ?'' Nei, det vet jeg ikke. Flere av dine innlegg fremstår imidlertid som såpass avvikende (innholdsmessig, ortografi, setningsoppbygning mm) fra hva du forøvrig skriver, at det er nærliggende å lure på i hvilken grad du er edru når du skriver dem. Som du muligens har lagt merke til, så har du fått innlegg slettet også i dag. Forum for psykiatri skal omhandle temaer relevant for psykiatri; hvis du vil skrive om andre temaer kan du poste innleggene f.eks. på åpent forum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.