Gå til innhold

Remeron, i kroppen på dagesvis?

Anbefalte innlegg

Gjest popkorn
Skrevet

Jeg har sovet dårlig en periode og lette gjennom medisinskapet en kveld for å kanskje finne noe å sove på.

Jeg fant en eske med noen Remeron, 30mg, som jeg hadde prøvd for noen år siden. Jeg tok en halv slik og gikk å la meg. Våknet 14 timer senere og var helt i ørska. Jeg har vel aldri sovet så lenge i strekk noen ganger. Resten av dagen ble helt forferdelig. Svimmel og trøtt, som gele i kroppen.

Nå er det 3 dager siden jeg tok den ene halve tabletten. Fremdeles er jeg like trøtt og svimmel, og langt fra slik jeg pleier å være. Kan det være at Remeron sitter i kroppen enda? Jeg tør ikke kjøre bil, og familien rundt meg sier stadig at jeg ser trøtt å dopet ut.

Må legge til at tablettene var gådd ut på dato, for halvannet år siden. Men det skulle vel ikke forsterke virkningen? Eller?

Håper noen vil svare meg. For dette var rett å slett ekkelt. Håper jeg er meg selv i morgen.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Vet bare at det ikke blir forsterket, heller blir det svakere. Trur ikke det endrer egenskaper / blir til andre stoffer heller...

Rart det der.

Gjest Noremer
Skrevet

Jeg har i alle fall ikke i nærheten av slike reaksjoner på remeron, men vi er jo alle forskjellige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...