Gjest prust Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Har noen et par gode forslag til velkomstdrikker (uten alkohol) til en fest for 7. trinn? Det blir ca 80 ungdommer, så det må ikke være så himla komplisert å lage til. I utgangspunktet tenkte jeg tropisk juice blandet med sitronbrus og frosne jordbær eller bringebær i - men hva tror dere? Vil tro at de fleste foretrekker søtt og litt friskt, enn bittert og friskt. Gjengen til sønnen min elsker iste - men går det an å blade det med noe spennende da? Safere kanskje med en juiceblanding? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 http://www.matoppskrift.no/sider/baralkoholfritt.asp Jeg synes bowle er godt! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 http://www.matoppskrift.no/sider/baralkoholfritt.asp Jeg synes bowle er godt! Takk - den skal jeg studere :-) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Hei! Jeg tror jeg ville kjøpt alkoholfri musserende. Og lagt jordbær i. Man kan også lage en med svensk cider. Du kan også lage sorbet av musserende, og ha en kule i hvert glass også slå musserende evt svensk cider over dette, samt pynte med jordbær, og kanskje en skive guava. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Hei! Jeg tror jeg ville kjøpt alkoholfri musserende. Og lagt jordbær i. Man kan også lage en med svensk cider. Du kan også lage sorbet av musserende, og ha en kule i hvert glass også slå musserende evt svensk cider over dette, samt pynte med jordbær, og kanskje en skive guava. Glemte å skrive at det helst ikek skal være så dyrt. Vil tro at musserende alkoholfri vin blir for dyrt. Sorbet høres muligens litt arbeidskrevende ut, når en skal ha til 80 personer? Men det høres godt ut da! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Glemte å skrive at det helst ikek skal være så dyrt. Vil tro at musserende alkoholfri vin blir for dyrt. Sorbet høres muligens litt arbeidskrevende ut, når en skal ha til 80 personer? Men det høres godt ut da! Hei! ja derfor skrev jeg svensk cider, for tenkte det kunne bli dyrt. Svensk cider fordi den er ikke sånn brusaktig smak som den norske, man får kjøpt den i Norge også, tror på Smart club. Den sorbeten er lett, litt er nok til 80 glass, jeg lagde dette til nyttårsaften noen tipset meg her inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.