Gå til innhold

Velkomstdrikk 7. klasse

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Har noen et par gode forslag til velkomstdrikker (uten alkohol) til en fest for 7. trinn?

Det blir ca 80 ungdommer, så det må ikke være så himla komplisert å lage til.

I utgangspunktet tenkte jeg tropisk juice blandet med sitronbrus og frosne jordbær eller bringebær i - men hva tror dere?

Vil tro at de fleste foretrekker søtt og litt friskt, enn bittert og friskt.

Gjengen til sønnen min elsker iste - men går det an å blade det med noe spennende da? Safere kanskje med en juiceblanding?

Videoannonse
Annonse
Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg tror jeg ville kjøpt alkoholfri musserende.

Og lagt jordbær i. Man kan også lage en med svensk cider.

Du kan også lage sorbet av musserende, og ha en kule i hvert glass også slå musserende evt svensk cider over dette, samt pynte med jordbær, og kanskje en skive guava.

:)

Gjest prust
Skrevet

Hei!

Jeg tror jeg ville kjøpt alkoholfri musserende.

Og lagt jordbær i. Man kan også lage en med svensk cider.

Du kan også lage sorbet av musserende, og ha en kule i hvert glass også slå musserende evt svensk cider over dette, samt pynte med jordbær, og kanskje en skive guava.

:)

Glemte å skrive at det helst ikek skal være så dyrt. Vil tro at musserende alkoholfri vin blir for dyrt.

Sorbet høres muligens litt arbeidskrevende ut, når en skal ha til 80 personer? Men det høres godt ut da!

Madelenemie
Skrevet

Glemte å skrive at det helst ikek skal være så dyrt. Vil tro at musserende alkoholfri vin blir for dyrt.

Sorbet høres muligens litt arbeidskrevende ut, når en skal ha til 80 personer? Men det høres godt ut da!

Hei!

ja derfor skrev jeg svensk cider, for tenkte det kunne bli dyrt.

Svensk cider fordi den er ikke sånn brusaktig smak som den norske, man får kjøpt den i Norge også, tror på Smart club.

:) Den sorbeten er lett, litt er nok til 80 glass, jeg lagde dette til nyttårsaften noen tipset meg her inne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...