Olav Femte Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Ja, jeg skal forsøke å ta dette på alvor, fordi jeg harddekka barna - pga. religiøse overgrep med fett - farger.. All religion baserer seg på nestekjærlighet. Jeg tror ikke Muhammed hadde brydd seg om at han hadde blitt tegnet. Like lite som at Jesus vil at kristene skal forby utdeling av kondomer - i et land som er stappfullt av AIDS. 0 Siter
Gjest Solution Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Det var da noen bemerkelsesverdige refleksjoner? Vet ikke helt om jeg har fått med meg poenget fra begynnelsen av. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Skrevet 11. mai 2012 Det var da noen bemerkelsesverdige refleksjoner? Vet ikke helt om jeg har fått med meg poenget fra begynnelsen av. Vel - jeg snakker om religion generelt. Dere har fjernt dere så langt fra budskapet - at hvis Gud fantes , ville han tatt avstand fra dere. En gang hadde han Michelangelo og og Bach på sin side. Nå har han prester som puler barn og folk som sprenger seg i luften - for å få 100 jomfruer i paradis. 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Vel - jeg snakker om religion generelt. Dere har fjernt dere så langt fra budskapet - at hvis Gud fantes , ville han tatt avstand fra dere. En gang hadde han Michelangelo og og Bach på sin side. Nå har han prester som puler barn og folk som sprenger seg i luften - for å få 100 jomfruer i paradis. Jada, for folk drepte ikke i religionens navn i "gamle dager" :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.