Gå til innhold

Psykriati

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg skal forsøke å ta dette på alvor, fordi jeg harddekka barna - pga. religiøse overgrep med fett - farger..

All religion baserer seg på nestekjærlighet.

Jeg tror ikke Muhammed hadde brydd seg om at han hadde blitt tegnet.

Like lite som at Jesus vil at kristene skal forby utdeling av kondomer - i et land som er stappfullt av AIDS.

Videoannonse
Annonse
Gjest Solution
Skrevet

Det var da noen bemerkelsesverdige refleksjoner?

Vet ikke helt om jeg har fått med meg poenget fra begynnelsen av.

Skrevet

Det var da noen bemerkelsesverdige refleksjoner?

Vet ikke helt om jeg har fått med meg poenget fra begynnelsen av.

Vel - jeg snakker om religion generelt. Dere har fjernt dere så langt fra budskapet - at hvis Gud fantes , ville han tatt avstand fra dere.

En gang hadde han Michelangelo og og Bach på sin side. Nå har han prester som puler barn og folk som sprenger seg i luften - for å få 100 jomfruer i paradis.

Skrevet

Vel - jeg snakker om religion generelt. Dere har fjernt dere så langt fra budskapet - at hvis Gud fantes , ville han tatt avstand fra dere.

En gang hadde han Michelangelo og og Bach på sin side. Nå har han prester som puler barn og folk som sprenger seg i luften - for å få 100 jomfruer i paradis.

Jada, for folk drepte ikke i religionens navn i "gamle dager" :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...