Gjest Anonym bruker Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 Hei! Jeg fjernet en føflekk for 2 dager siden på magen. Jeg fikk beskjed om å ikke spille fotball på et par dager, men i morgen har jeg kamp. Har holdt meg i ro nå i 2 dager, men nå klarer jeg ikke mer. Haha. Kan jeg spille kampen? Har plaster over stingene. Blir arret evt. noe styggere hvis jeg spiller? Skal fjerne stingene om 2 uker. Hvor lenge må jeg ha på dette plasteret? 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. mai 2012 Skrevet 11. mai 2012 ''Hei! Jeg fjernet en føflekk for 2 dager siden på magen. Jeg fikk beskjed om å ikke spille fotball på et par dager, men i morgen har jeg kamp. Har holdt meg i ro nå i 2 dager, men nå klarer jeg ikke mer. Haha. Kan jeg spille kampen? Har plaster over stingene. Blir arret evt. noe styggere hvis jeg spiller? Skal fjerne stingene om 2 uker. Hvor lenge må jeg ha på dette plasteret?'' Kampen kan du sikkert spille om du vil og kjenner deg i ok fysisk form. Problemet er såret. Vil du spille må du og ta med i betraktningen at såret kan (vil) revne og mer eller mindre sprekke siden det er så nytt. Er du riktig uheldig må hele såret gjøres på nytt dersom det skal se noenlunde ok ut. Arret vil, mildt sagt, bli mindre pent og du vil mest sannsynlig angre på den kampen resten av livet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.