Gå til innhold

Fjernet føflekk

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei! Jeg fjernet en føflekk for 2 dager siden på magen. Jeg fikk beskjed om å ikke spille fotball på et par dager, men i morgen har jeg kamp. Har holdt meg i ro nå i 2 dager, men nå klarer jeg ikke mer. Haha. Kan jeg spille kampen? Har plaster over stingene. Blir arret evt. noe styggere hvis jeg spiller? Skal fjerne stingene om 2 uker. Hvor lenge må jeg ha på dette plasteret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Hei! Jeg fjernet en føflekk for 2 dager siden på magen. Jeg fikk beskjed om å ikke spille fotball på et par dager, men i morgen har jeg kamp. Har holdt meg i ro nå i 2 dager, men nå klarer jeg ikke mer. Haha. Kan jeg spille kampen? Har plaster over stingene. Blir arret evt. noe styggere hvis jeg spiller? Skal fjerne stingene om 2 uker. Hvor lenge må jeg ha på dette plasteret?''

Kampen kan du sikkert spille om du vil og kjenner deg i ok fysisk form. Problemet er såret. Vil du spille må du og ta med i betraktningen at såret kan (vil) revne og mer eller mindre sprekke siden det er så nytt. Er du riktig uheldig må hele såret gjøres på nytt dersom det skal se noenlunde ok ut. Arret vil, mildt sagt, bli mindre pent og du vil mest sannsynlig angre på den kampen resten av livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...