Gå til innhold

1 venn og sjelden ensom

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Noen mennesker er ikke i stand til å finne glede i innadvendte sysler. For meg virker det litt rart, men jeg har skjønt at det for enkelte er det å tilbringe tid alene det verst tenkelige. De trenger folk rundt seg for å trives, være del av en gruppe, og ikke minst å få tilbakemeldinger fra andre på det de gjør, virker det som. For meg er det forstyrrende når andre presser seg inn i mine greier og vil være med. Det ødelegger konsentrasjonen min, og jeg får mindre ut av det selv. De kjempesosiale føler kanskje like sterkt for å være med på gruppeaktiviteter som vi gjør for våre alenesysler? Jeg skjønner ikke at det går an. LIke lite som de forstår mitt behov for å drive med aktiviteter alene, antar jeg. Hehe!

Vi er forskjellige, det er det ingen tvil om, men jeg er veldig glad for at jeg er av de som så godt som aldri føler seg ensomme:)

Hei!

:) fint å lese om deg :)

Hvilken diagnose har du?

Jeg er litt lei meg i kveld, ryddet i noen ting, fant min barnejournal og ble syk av å lese den, jeg har ikke lest hele neda, bare brudd stykker for føles for mye, burde kanskje kaste den.

Videoannonse
Annonse
Gjest minnah
Skrevet

Jeg er begge deler. Jeg kan være utadvendt også, men jeg jobber og konsentrerer meg klart best alene, og jeg trives veldig godt i eget selskap. Trenger mye alenetid for at hodet skal fungere, men i perioder er jeg kjempesosial. :)

Det er jo ikke sånn at vi introverte ikke vil ha folk rundt oss. Men vi innhenter oss ved å trekke oss unna. Takk og lov at jeg ikke er dønn avhengig av folk for å fungere. Kjenner noen slike.. ;-)

Skrevet

Hei!

:) fint å lese om deg :)

Hvilken diagnose har du?

Jeg er litt lei meg i kveld, ryddet i noen ting, fant min barnejournal og ble syk av å lese den, jeg har ikke lest hele neda, bare brudd stykker for føles for mye, burde kanskje kaste den.

Diagnose sær;)

Jeg tror ikke det fører så mye godt med seg å grave i slike gamle papirer, med mindre det finnes biter der du må finne for å få et levelig liv. Ha en god natt:)

Gjest prust
Skrevet

Jeg er begge deler. Jeg kan være utadvendt også, men jeg jobber og konsentrerer meg klart best alene, og jeg trives veldig godt i eget selskap. Trenger mye alenetid for at hodet skal fungere, men i perioder er jeg kjempesosial. :)

''Jeg er begge deler. Jeg kan være utadvendt også, men jeg jobber og konsentrerer meg klart best alene, og jeg trives veldig godt i eget selskap. Trenger mye alenetid for at hodet skal fungere, men i perioder er jeg kjempesosial. :)

''

Slik er jeg også. Elsker å være alene, men er også veldig sosial. Vi var i konfirmasjon, og jeg synes slike settinger er veldig fine, der en treffer folk en ikke har pratet med på en stund, hører/holder taler, synger, smpåprater osv. Men jeg synes også det er himmelsk å være alene også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...