Gå til innhold

De primitive refleksene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

70 kr dagen er ikke mindre enn jeg har, om man tar vekk husleien og maten. Skjønner ikke helt dette jeg. 70 kr dagen til hva som helst er jo mye penger.

Skrevet

70 kr dagen er ikke mindre enn jeg har, om man tar vekk husleien og maten. Skjønner ikke helt dette jeg. 70 kr dagen til hva som helst er jo mye penger.

Synes du det ?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Synes du det ?

Det er over 2000 per måned til hva som helst.

Det er ikke meningen at folk skal leve på sosialhjelp over lenger tid. Enten så får de jobbe eller så får de bli trygdet.

Skrevet

Det er over 2000 per måned til hva som helst.

Det er ikke meningen at folk skal leve på sosialhjelp over lenger tid. Enten så får de jobbe eller så får de bli trygdet.

Med 2000 kroner på 30 dager, ja det er vel mindere enn tiggere tjener på en mnd.

I div. aviser sier de, at de får inn ca. 200 kroner pr. dag.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Med 2000 kroner på 30 dager, ja det er vel mindere enn tiggere tjener på en mnd.

I div. aviser sier de, at de får inn ca. 200 kroner pr. dag.

Kanskje det ja, men det skal jo rekke til alt.

Dette forslaget er vel i tillegg til husleie og matkupponger?

Skrevet

Kanskje det ja, men det skal jo rekke til alt.

Dette forslaget er vel i tillegg til husleie og matkupponger?

Gjelder kanskje rom-folket, men rusmisbrukere som tigger får inn ca. 200.- (ca. 6000.- i mnd), i tilegg til sosailhjelp - altså dekning av husleie og strøm. Også ca. 4000.- til livsopphold.

Ok - de må dekke sitt rusmisbruk.

Skrevet

Dette er en meget godt skrevet artikkel. Det er fint at noen kan representere oss på denne måten.

Skrevet

Dette er en meget godt skrevet artikkel. Det er fint at noen kan representere oss på denne måten.

Ja, det synes jeg også..veldig bra skrevet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...