Gjest SMIRnøff Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Om man har viljestyrte symptomer, vil ikke oppmerksomhet omkring disse bare få det til å blomstre ytterligere opp? Er det sånn med ekte symptomer også? Eller er det individuelt? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Hvilke symptomer har du som er viljestyrte? Forstår ikke hva du mener. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Hvilke symptomer har du som er viljestyrte? Forstår ikke hva du mener. Alle symptomene mine. Alt er fordi jeg vil det selv. For å få oppmerksomhet. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Alle symptomene mine. Alt er fordi jeg vil det selv. For å få oppmerksomhet. Men symptomene er jo reele, du later ikke som? Da kan jeg ikke forstå at de er viljestyrt, symptomer er jo noe herk. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Men symptomene er jo reele, du later ikke som? Da kan jeg ikke forstå at de er viljestyrt, symptomer er jo noe herk. Men kanskje symptomene virker reelle på meg, selv om de er fremkalt ved vilje.... akkurat som en lystløgner som faktisk tror på sine løgner! 0 Siter
slabbedask Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Forstår ikke hva du tror du oppnår med all denne meningsløse grublingen. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Forstår ikke hva du tror du oppnår med all denne meningsløse grublingen. Oppnår nok ingenting, men det er en måte for meg å komme gjennom dagene på. 0 Siter
slabbedask Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Oppnår nok ingenting, men det er en måte for meg å komme gjennom dagene på. Men det finnes da morsommere hobbyer å pusle med? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Men det finnes da morsommere hobbyer å pusle med? Jeg syns ikke det. Ingenting fenger. Bare det som foregår oppe i mitt hode... 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Men kanskje symptomene virker reelle på meg, selv om de er fremkalt ved vilje.... akkurat som en lystløgner som faktisk tror på sine løgner! Ok, men tviler på det jeg da at det går an. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Ok, men tviler på det jeg da at det går an. Nja, kanskje... men det er mye man ikke har så god kunnskap om. Folk er forskjellige. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Nja, kanskje... men det er mye man ikke har så god kunnskap om. Folk er forskjellige. Sant det da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.