Gjest Havlyst Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Nå har det seg sånn at jeg ikke tåler alkohol særlig godt. Dvs. jeg har en tendens til å drikke for mye og for fort ( drikker sjelden, 3- 5 ganger i året). Jeg blir da svært trøtt dagen derpå, og kan sove til langt på kveld. I tillegg trigger det angsten og nedstemthet. Får skikkelig nerver. Er dette normalt for andre også? Jeg er ikke noe glad i alkohol,mer synes det er godt å bli avslappa i kroppen. Så det er vel rusen som trigger meg til å drikke mye. Skal mye til for at jeg mister kontrollen. Det sier seg vel selv at jeg ikke bør være med samboer ut å ta noen øl i kveld, da jeg skal i familiebursdag i morgen. Samtidig har jeg så lyst å ha det litt gøy igjen, er så lenge siden jeg har kost meg ute på byen. Det er jo dumt å spørre andre om det, det sier seg vel selv at jeg bør holde meg hjemme?? 0 Siter
Gjest Whimsy Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Kan du ikke være med ut på byen og kose deg - uten å drikke? Det kan være like hyggelig det. Da får du kost deg samtidig som at du er i form til bursdagen. Ser du skriver at det er lenge mellom hver gang, men gå ut idag for å drikke er vel ikke det rette tidspunktet. Evt kan du ta èn øl/cider/drink, men holde deg unna noe mer. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Du får vel velge da, selskap i morgen eller rus i dag... verre er det ikke. :-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.