Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest Havlyst
Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg ikke tåler alkohol særlig godt. Dvs. jeg har en tendens til å drikke for mye og for fort ( drikker sjelden, 3- 5 ganger i året). Jeg blir da svært trøtt dagen derpå, og kan sove til langt på kveld. I tillegg trigger det angsten og nedstemthet. Får skikkelig nerver. Er dette normalt for andre også? Jeg er ikke noe glad i alkohol,mer synes det er godt å bli avslappa i kroppen. Så det er vel rusen som trigger meg til å drikke mye. Skal mye til for at jeg mister kontrollen.

Det sier seg vel selv at jeg ikke bør være med samboer ut å ta noen øl i kveld, da jeg skal i familiebursdag i morgen. Samtidig har jeg så lyst å ha det litt gøy igjen, er så lenge siden jeg har kost meg ute på byen. Det er jo dumt å spørre andre om det, det sier seg vel selv at jeg bør holde meg hjemme??

Videoannonse
Annonse
Gjest Whimsy
Skrevet

Kan du ikke være med ut på byen og kose deg - uten å drikke? Det kan være like hyggelig det. Da får du kost deg samtidig som at du er i form til bursdagen. Ser du skriver at det er lenge mellom hver gang, men gå ut idag for å drikke er vel ikke det rette tidspunktet. Evt kan du ta èn øl/cider/drink, men holde deg unna noe mer.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du får vel velge da, selskap i morgen eller rus i dag... verre er det ikke. :-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...