Gjest SMIRnøff Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Hvorfor det? Er det ikke greit å være vanlig? Neh, det er bare strev og mas. Sikkert. 0 Siter
cathlin Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Hun mener vel meg da, at det er det jeg er ute etter på dette nettstedet, action altså, ikke sympati... :-) Ikke bland kortene, da:-) JEG vil ha mer action. 0 Siter
cathlin Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 action ? Du mener at livet ditt skal bli til noe ? Ja, jeg skulle gjerne hatt et mer levende liv. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Ikke bland kortene, da:-) JEG vil ha mer action. Bare litt selvhenføring fra min side. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Ja, jeg skulle gjerne hatt et mer levende liv. Takk, det samme... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Ja, jeg skulle gjerne hatt et mer levende liv. Takk, det samme... 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 ''Ingen kan se at det er noe galt med meg.'' Jeg går i gruppeterapi. Hadde jeg ikke visst det ville jeg aldri tenkt at de andre sliter psykisk - det vises ikke på dem :-) 0 Siter
Angustia Skrevet 12. mai 2012 Skrevet 12. mai 2012 Ingen kan se at det er noe galt med meg heller, men så er det ikke noe galt med meg, egentlig. Det har aldri vært det. Jeg går bare til psykolog og psykiater, tilfeldigvis. Og jeg tar noen medisiner, tilfeldigvis. Livet mitt kunne like gjerne vært annerledes. Jeg kunne vært gift, vært i jobb, eid leilighet og hatt et fint liv, men tilfeldigvis må jeg streve en del i stedet. Og kanskje blir ikke livet mitt noe særlig bra, og kanskje dør jeg tidlig. Men jeg håper fremdeles at det kan bli bra. Mye bedre. Det må det. Godt & viktig oppsummert! 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Trur du det er så flott å være normal? Klarer man mer øker kravene. ''Trur du det er så flott å være normal? Klarer man mer øker kravene.'' Vel - hadde du vært normal hadde du sannsynligvis ikke hatt så store problemer med å takle de krav som stilles til de fleste som er i jobb. 0 Siter
Angustia Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Hva mente du nå? ''Hva mente du nå?'' Svaret mitt var feilposta, til og med i feil tråd.. Sønnen min påstår at jeg ikke kan 'multitaske' når jeg er på nettet, kanskje han har en smule rett :-P MEN: Jeg leste innlegget jeg feilaktig svarte på en gang til, og syns egentlig svaret mitt passa bra. Stikkord: _Tilfeldigvis_, egentlig frisk (nok), strev for en bedre hverdag, håp for et bedre liv mm. Så ja, viktig og godt oppsummert fra din side:-) 0 Siter
Angustia Skrevet 13. mai 2012 Skrevet 13. mai 2012 Hva mente du nå? ''Hva mente du nå?'' Svaret mitt var feilposta, til og med i feil tråd.. Sønnen min påstår at jeg ikke kan 'multitaske' når jeg er på nettet, kanskje han har en smule rett :-P MEN: Jeg leste innlegget jeg feilaktig svarte på en gang til, og syns egentlig svaret mitt passa bra. Stikkord: _Tilfeldigvis_, egentlig frisk (nok), strev for en bedre hverdag, håp for et bedre liv mm. Så ja, viktig og godt oppsummert fra din side:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 14. mai 2012 Skrevet 14. mai 2012 ''Hva mente du nå?'' Svaret mitt var feilposta, til og med i feil tråd.. Sønnen min påstår at jeg ikke kan 'multitaske' når jeg er på nettet, kanskje han har en smule rett :-P MEN: Jeg leste innlegget jeg feilaktig svarte på en gang til, og syns egentlig svaret mitt passa bra. Stikkord: _Tilfeldigvis_, egentlig frisk (nok), strev for en bedre hverdag, håp for et bedre liv mm. Så ja, viktig og godt oppsummert fra din side:-) ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.