Gå til innhold

Selvinnsikt og virkelighetsinnsikt

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvorfor det? Er det ikke greit å være vanlig?

Neh, det er bare strev og mas. Sikkert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun mener vel meg da, at det er det jeg er ute etter på dette nettstedet, action altså, ikke sympati... :-)

Ikke bland kortene, da:-) JEG vil ha mer action.

Skrevet

action ? Du mener at livet ditt skal bli til noe ?

Ja, jeg skulle gjerne hatt et mer levende liv.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ikke bland kortene, da:-) JEG vil ha mer action.

Bare litt selvhenføring fra min side.

Skrevet

Bare litt selvhenføring fra min side.

:-)

Skrevet

Takk, det samme...

Skrevet

Takk, det samme...

Gjest germinate
Skrevet

''Ingen kan se at det er noe galt med meg.''

Jeg går i gruppeterapi. Hadde jeg ikke visst det ville jeg aldri tenkt at de andre sliter psykisk - det vises ikke på dem :-)

Skrevet

Ingen kan se at det er noe galt med meg heller, men så er det ikke noe galt med meg, egentlig. Det har aldri vært det. Jeg går bare til psykolog og psykiater, tilfeldigvis. Og jeg tar noen medisiner, tilfeldigvis. Livet mitt kunne like gjerne vært annerledes. Jeg kunne vært gift, vært i jobb, eid leilighet og hatt et fint liv, men tilfeldigvis må jeg streve en del i stedet. Og kanskje blir ikke livet mitt noe særlig bra, og kanskje dør jeg tidlig. Men jeg håper fremdeles at det kan bli bra. Mye bedre. Det må det.

Godt & viktig oppsummert!

Skrevet

Trur du det er så flott å være normal? Klarer man mer øker kravene.

''Trur du det er så flott å være normal? Klarer man mer øker kravene.''

Vel - hadde du vært normal hadde du sannsynligvis ikke hatt så store problemer med å takle de krav som stilles til de fleste som er i jobb.

Skrevet

Godt & viktig oppsummert!

Hva mente du nå?

Skrevet

Hva mente du nå?

''Hva mente du nå?''

Svaret mitt var feilposta, til og med i feil tråd.. Sønnen min påstår at jeg ikke kan 'multitaske' når jeg er på nettet, kanskje han har en smule rett :-P

MEN: Jeg leste innlegget jeg feilaktig svarte på en gang til, og syns egentlig svaret mitt passa bra. Stikkord: _Tilfeldigvis_, egentlig frisk (nok), strev for en bedre hverdag, håp for et bedre liv mm.

Så ja, viktig og godt oppsummert fra din side:-)

Skrevet

Hva mente du nå?

''Hva mente du nå?''

Svaret mitt var feilposta, til og med i feil tråd.. Sønnen min påstår at jeg ikke kan 'multitaske' når jeg er på nettet, kanskje han har en smule rett :-P

MEN: Jeg leste innlegget jeg feilaktig svarte på en gang til, og syns egentlig svaret mitt passa bra. Stikkord: _Tilfeldigvis_, egentlig frisk (nok), strev for en bedre hverdag, håp for et bedre liv mm.

Skrevet

''Hva mente du nå?''

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...