Gå til innhold

Faen

Gjest Veldigreddjente16

Anbefalte innlegg

Gjest Veldigreddjente16
Skrevet

Hei! Jeg er 16 år og går på p-piller. Jeg har en fast kjæreste, og vi har hatt samleie. Jeg tar p-pillene mine da jeg skal, har ikke glemt noen og er fornøyd med dem. Nå er jeg på den 3 tablettene i "mens-uka" men har ikke fått mensen. Jeg er ikke gravid. Jeg har også nyrebekkenbetennelse og urinveisinfeksjon. Hva har skjedd?!? Jeg kjenner at jeg har vondt på de stedene jeg pleier når jeg har mensen, men jeg blør ikke.. Har gått på p-piller i 2 år.

Videoannonse
Annonse
Gjest gryntgrynt
Skrevet

Det kan fort bli litt kluss med mens når kroppen er i ulage. Jeg hadde ikke bekymret meg nevnerverdig for dette.

Skrevet

Det er nok infeksjonene som gjør at du har vondt, det er mye nerver i underlivet. Slapp av, bruk varmeflaske på magen om du synes det lindrer og sov gjerne en dupp eller to om dagen om det ikke tar nattesøvnen fra deg nå som du er syk. God bedring. :o)

Skrevet

Du har antagelig fått antibiotika pga uvi og nyrebekkenbetennelse og det gir ofte vondt i magen med diare og man føler seg ofte tung og uvel så lenge man tar dem. Det går over når kuren er ferdig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...