Gå til innhold

Kan slikt bli feiloppfattet?

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Du skal jo studere først, ikke sant?

Du kan selvsagt ta kontakt med dem allerede nå, men jeg synes du bør ta studiene dine først, for du kan bidra mye mer når du har dem.

Med vennlig hilsen

Hei!

Ja jeg tror det er best for det sier min mann også at det er å kaste bort evner og kunnskap å søke unicus nå, jeg har jo interesse innenfor biologi.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

27

• Sør

11

• XbellaX

4

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hei!

Nå skal jeg dele med deg noe fantastisk, bare min mann vet det enda :)

Min foreleser har satt meg i kontakt med to professorer i emner jeg kan mye om :) han mener jeg kan så utrolig mye at man nå må tenke nye veier frem :)

Jeg vet ikke hva han mener, men det jeg skjønner er dette,

han tror på meg, og syns jeg er flink, den strenge sinte mannen som ingen liker :) han kom til meg og sa "du kan mer enn meg om disse emnene, kan jeg kontakte to venner av meg som er professorer i disse emnene? Da svarte jeg "ja tusen takk det er veldig snilt av deg.

Så sa han litt strengt, "kom med meg" jeg gikk med han også ringte han dem og jeg skal møte dem, men jeg vet ikke hva jeg skal si eller hva som skal skje og jeg skjønner det egentlig ikke, men det jeg skjønner er at han var snill mot meg.

Så spennende!

At han virker "streng" kan jo bare være hans måte å vis verden at han ikke liker "flås og tull", men tar kunnskap seriøst.

Bra at han la merke til deg!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

Ja jeg tror det er best for det sier min mann også at det er å kaste bort evner og kunnskap å søke unicus nå, jeg har jo interesse innenfor biologi.

Enten det er IT eller biologi, så er det alltid bra med "et stykke papir" som sier offisielt at du kan dette. Da er det mye lettere å få jobb, og du får bedre betalt.

Med vennlig hilsen

Madelenemie
Skrevet

Enten det er IT eller biologi, så er det alltid bra med "et stykke papir" som sier offisielt at du kan dette. Da er det mye lettere å få jobb, og du får bedre betalt.

Med vennlig hilsen

Hei!

:)

Ja men jeg kan jobbe gratis også.

Det skal jeg si til de professorene, at bare jeg får en jobb, trenger jeg ikke betalt.Jeg tenkte en dag nå at jeg ville like å få betalt, men jeg vil heller jobbe gratis enn å ikke jobbe.

Jeg har alltid jobbet, enten med å smøre matpakker på blåkors søndag morgen eller annet veldedig arbeide.

Jeg har en dårlig følelse hva angår jobb, men hvis jeg kan få et mikroskop og en krok, så kan jeg med stor nøyaktighet gjøre mye arbeide. Jeg løste alle oppgaver nå sist på eksamen, problemstillingen tok jeg rett på, jeg fikk A, så jeg fikk til og jeg er glad :) viste ikke om jeg hadde rett denne gangen var så usikker, men jeg tok rett. Jeg skulle ut i fra en graf og et bilde anta problemstilling, si noe om metode og resultat og fremgangsmåte og vurdere metode. puh det gikk bra :)

Jeg er så glad :)

Madelenemie
Skrevet

Med vennlig hilsen

Hei!

Jeg leste noe nettopp i en tråd til smirnøf, dere skrev at jeg er løsningsorintert.

Det er jeg, takk for at dere ser det og ser verdien i det, det ble jeg glad for, for når men mislykkes, dummer seg ut og ikke strekker til er det hyggelig når man får positiv tilbakemelding der man lykkes.

Takk jeg ble glad.

Skrevet

Hei!

:)

Ja men jeg kan jobbe gratis også.

Det skal jeg si til de professorene, at bare jeg får en jobb, trenger jeg ikke betalt.Jeg tenkte en dag nå at jeg ville like å få betalt, men jeg vil heller jobbe gratis enn å ikke jobbe.

Jeg har alltid jobbet, enten med å smøre matpakker på blåkors søndag morgen eller annet veldedig arbeide.

Jeg har en dårlig følelse hva angår jobb, men hvis jeg kan få et mikroskop og en krok, så kan jeg med stor nøyaktighet gjøre mye arbeide. Jeg løste alle oppgaver nå sist på eksamen, problemstillingen tok jeg rett på, jeg fikk A, så jeg fikk til og jeg er glad :) viste ikke om jeg hadde rett denne gangen var så usikker, men jeg tok rett. Jeg skulle ut i fra en graf og et bilde anta problemstilling, si noe om metode og resultat og fremgangsmåte og vurdere metode. puh det gikk bra :)

Jeg er så glad :)

Hei Madelenemie,

Du er ikke "mindre verdt", så du trenger ikke tilby deg å jobbe gratis hvis andre får betalt for samme jobb. (Det er selvsagt noe annet hvis det er en type forskning som ingen får betalt for.)

Hvis du sier du kan "jobbe gratis" så sier du jo til ham at arbeidet ditt er mindre verdt, ikke sant? Jeg synes ikke du trenger å si noe om lønn, men vente til han foreslår noe.

Og gratulerer med at du fikk "A". Vær stolt av deg selv.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

Jeg leste noe nettopp i en tråd til smirnøf, dere skrev at jeg er løsningsorintert.

Det er jeg, takk for at dere ser det og ser verdien i det, det ble jeg glad for, for når men mislykkes, dummer seg ut og ikke strekker til er det hyggelig når man får positiv tilbakemelding der man lykkes.

Takk jeg ble glad.

Du har all grunn til å være stolt over alt du har klart, Madelenemie. Det er mange her på forum som har skrevet det.

Med vennlig hilsen

Madelenemie
Skrevet

Du har all grunn til å være stolt over alt du har klart, Madelenemie. Det er mange her på forum som har skrevet det.

Med vennlig hilsen

Hei!

:) Takk dere er snille.

God natt nå må jeg legge meg for har en oppgave til uken må bli ferdig med. God natt :)

Skrevet

Hei!

:) Takk dere er snille.

God natt nå må jeg legge meg for har en oppgave til uken må bli ferdig med. God natt :)

God natt, og sov godt!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg tror ikke du fornermet naboen din. Mye sies også med kroppspråk mimikk og jeg tror naboen skjønte at det du sa ikke var vondt ment. Du sa jo også at den positive siden....

Min datter er meget mye flinkere til å sminke seg enn jeg er. Så det er sikkert absolutt noe å lære, for de som gidder å sminke seg mer.

Madelenemie
Skrevet

Jeg tror ikke du fornermet naboen din. Mye sies også med kroppspråk mimikk og jeg tror naboen skjønte at det du sa ikke var vondt ment. Du sa jo også at den positive siden....

Min datter er meget mye flinkere til å sminke seg enn jeg er. Så det er sikkert absolutt noe å lære, for de som gidder å sminke seg mer.

Hei!

Takk :)

Jeg syns det er morsomt å lære litt nytt, har alltid lurt på hva alle blyantene på H/M er, men nå vet jeg og finner frem, jeg syns man med litt sminke ser mer våken og representabel ut, men bare litt, ikke tilgrist og innsmurt altså.

Skrevet

Hvis du hadde sagt til meg at jeg kunne lære om sminke av min 11-årige datter, hadde du hatt helt rett :-)

Og jeg ville altså heller ikke blitt fornærmet...

Madelenemie
Skrevet

Hvis du hadde sagt til meg at jeg kunne lære om sminke av min 11-årige datter, hadde du hatt helt rett :-)

Og jeg ville altså heller ikke blitt fornærmet...

Hei!

:) :)

Takk, da tenker du mer som meg :)

Skrevet

Hei!

:) :)

Takk, da tenker du mer som meg :)

Jeg har i hvert fall svært lite greie på sminke :)

Madelenemie
Skrevet

Jeg har i hvert fall svært lite greie på sminke :)

Hei!

Jeg også :)

God natt må forte meg å legge meg:)

Skrevet

Hei!

Jeg også :)

God natt må forte meg å legge meg:)

Lurt - skal legge meg selv snart - sov godt!

Madelenemie
Skrevet

Lurt - skal legge meg selv snart - sov godt!

Hei!

Nå er jeg våken og jeg har tenkt på det deler av natten at det vil være lut å rive ut løgnen av journalen, så kan jeg ha det som er sant og som fagmennesker har ment og skrevet, inni mellom alt så stor et ord som psykoinfantillisme, lurer på hva det er for jeg finner det ikke på nettet.

PÅ slutten står det mulig infantil psykose, alt det der er i orden for meg.

Jeg var lei meg i narr derfor sov jeg svært dårlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...