Gå til innhold

Positive opplevelser ved psykose

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Jeg savner lysene for de er så vakre, men jeg ser ikke dem lenger. Det var fint å få seg et lysshow og bare nyte det, være sløv i sinnet og flyte avgårde på bobler. Selv om psykose skaper mye angst er det positive elementer i det og. Savner det positive og det er tomt, når jeg var veldig glad ble jeg oppmuntret av positive stemmer. Savner det.

Det er rart å tenke på at dette var psykose, men det var vel det siden det nå er borte?

Det er så tomt. Vil ikke være dårlig å ha det negative men savner det positive. Musikken går ikke inn i meg lenger, blir ikke ett med alt lenger. Det er et skille der, som om noe er tettet igjen. Som om jeg har en kappe rundt meg som beskytter meg. Er det normalt å savne deler av psykose symptomer?

Sist jeg gikk på AP ba jeg til Gud om å få det positive tilbake, fikk jo det når jeg sluttet på AP. Men så kom det negative og. Er det best jeg tar medisiner for alltid?

Da får jeg ikke oppleve det positive heller, da må jeg fylle det med "normale" ting. Er bare så rart å tenke på.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs.Q
Skrevet

Kanskje det er dette som gjør at jeg vil slutte med AP nå, at jeg savner det positive og at det er tomt. Men vil ikke ha det negative og angsten, vil ikke skade hjernen min.

Tror vel medisinen skader meg som stjeler mine positive opplevelser, tydelig at det gjør noe med hjernen min da. Men fremdeles blir jeg sliten av folk, blir ør og matt...fjern på en måte for de snakker så mye. Hva kan jeg gjøre med det da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...