Gå til innhold

Venninne trykker meg ned

Anbefalte innlegg

Gjest maidag
Skrevet

Jeg har en venninne som alltid får meg til å føle meg så liten. Jeg liker henne egentligt ikke så godt så jeg har trukket meg unna. Hun er treg og snakker bare om problemer, har en mann som ordner opp i alt for henne og trenger ikke jobbe. Jeg synes hun er bortskjemt. Det virker som hun føler seg bedre enn meg. Det er en følelse jeg kun får med henne. Jeg klarer ikke å sette fingeren på hvorfor det blir sånn, men jeg føler jeg må jatte med henne. Jeg får ikke vist hvem jeg er. Hun lytter aldri på meg, fortsetter bare å prate om seg selv og seg selv. Jeg er jo en lytter, men blir lei!!!!

Er nysgjerrig på hva som gjør at jeg blir så svak?? Det skjer spesielt med henne. Hun smiler aldri, veldig alvorlig og tung.

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du har kanskje litt å slite med selv, siden du blir så påvirket?

Gjest maidag
Skrevet

Du har kanskje litt å slite med selv, siden du blir så påvirket?

Ja, jeg har nok det. Men jeg skjønner ikke hvordan enkelte mennesker får meg til å føle meg sånn.. venninner skal vel bygge opp? Jeg prøver å finner ut av hva jeg kan gjøre for å ikke føle meg sånn. Da må jeg avbryte henne på et vis... vanskelig

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ja, jeg har nok det. Men jeg skjønner ikke hvordan enkelte mennesker får meg til å føle meg sånn.. venninner skal vel bygge opp? Jeg prøver å finner ut av hva jeg kan gjøre for å ikke føle meg sånn. Da må jeg avbryte henne på et vis... vanskelig

Kan du ikke snakke med henne om det i stedet for å dumpe henne? Prøve det først. ;-)

Gjest maidag
Skrevet

Kan du ikke snakke med henne om det i stedet for å dumpe henne? Prøve det først. ;-)

Det er vel det lureste ja. Vet bare ikke hvordan. Jeg kan prøve å avbryte henne og snakke om andre tema enn bare tunge ting ?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er vel det lureste ja. Vet bare ikke hvordan. Jeg kan prøve å avbryte henne og snakke om andre tema enn bare tunge ting ?

Kanskje det ja. Jeg er bare en tenker, jeg har ingen erfaring selv. Kanskje si henne noen alvorsord. Fortelle hvor huset står.

Skrevet

Jeg hadde en slik venninne. Etter en krangel hvor hun ville bryte vennskapet, grep jeg den gyldne muligheten til å komme meg vekk fra henne. Hun sender meg stadig unnskyldende sms, men jeg vil ikke. Det er en lettelse å slippe unna den sytingen og dramatikken.

Gjest doing
Skrevet

Jeg hadde en slik venninne. Etter en krangel hvor hun ville bryte vennskapet, grep jeg den gyldne muligheten til å komme meg vekk fra henne. Hun sender meg stadig unnskyldende sms, men jeg vil ikke. Det er en lettelse å slippe unna den sytingen og dramatikken.

Jeg gjorde det samme med ei venninne. Takk og lov sender hun ingen angrende sms :)

Skrevet

Det er rart hvordan enkelte mennesker virker på en. Jeg har også ei venninne som jeg har litt blandete følelser for.

Jeg begynte rett og slett å bli litt tøffere og si litt sånn forsiktig hva jeg mente. Hun har ettervært forstått noe, og nå kan vi faktisk ha en koselig kveld sammen en gang i blandt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...