Gjest smil så skal du se.. Skrevet 14. mai 2012 Skrevet 14. mai 2012 Har fått diagnosen bipolar lidelse,( antakelig 2.) Men så er det slik at jeg gjennom mage år ( uten lamictal) har blitt deprimert om våren. Er det rart at dette er bipolar lidelse når jeg særlig har blitt deprimert på en bestemt årstid?? Bruker nå Lamictal nå og er ikke deprimert.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. mai 2012 Skrevet 14. mai 2012 Er det rart at dette er bipolar lidelse når jeg særlig har blitt deprimert på en bestemt årstid? S: Nei, det er typisk for bipolar lidelse. 0 Siter
Gjest maiapril Skrevet 15. mai 2012 Skrevet 15. mai 2012 Er det rart at dette er bipolar lidelse når jeg særlig har blitt deprimert på en bestemt årstid? S: Nei, det er typisk for bipolar lidelse. Unnskyld for at jeg blander meg inn i tråden, men jeg har et spm til NHD ang dette: ''Er det rart at dette er bipolar lidelse når jeg særlig har blitt deprimert på en bestemt årstid? S: Nei, det er typisk for bipolar lidelse.'' Jeg mener at du tidligere har skrevet at årstids-svingninger ikke har noe med BP-lidelse å gjøre? Men det er mulig jeg husker feil. 0 Siter
Sarah Elizabeth Skrevet 15. mai 2012 Skrevet 15. mai 2012 Jeg kjenner opptil flere med diagnosen bipolar 2 som får vårdepresjoner og må ha tillegg av antidepressiva. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.