Gå til innhold

Tviler på meg selv i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stort sett så bryr jeg meg ikke så mye om jeg er alene eller ikke da jeg hele livet har hatt få venner og vært mye for meg selv. Men det er noe jeg savner og det er noen å kunne fortelle ting til. Før helga deltok jeg på noe jeg ikke hadde trodd jeg skulle klare, det gikk i tillegg så bra at jeg husker jeg tenkte for meg selv der og da at dette vil jeg gjøre flere ganger. I dag har jeg hatt en tung dag, egentlig uten noen grunn til å føle meg nedfor, men det har ført til at jeg har "glemt" hva jeg følte av både mestring av å ha klart å gjennomføre det og gleden ved å ha noe i livet å se frem til. Jeg kan ikke helt få meg selv til å tro at det jeg tenkte og følte på fredag er "riktig", gikk det faktisk bra eller er det noe jeg bare diktet opp for å trøste meg selv? Blir så usikker og skulle så gjerne hatt noen som kunne fortelle meg hva de mente om det hele, noen som kjenner meg og som jeg kan stole på. Er det unormalt å sette "spørsmålstegn" ved det man selv føler og tenker på den måten jeg gjør og hva gjør evt dere andre når dere begynner å tvile på dere selv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Uansett om det var "oppdiktet" mestringsfølelse, godt forklart, så liker jeg godt NHDs utsagn om "fake it until you make it".

Altså lat som om du mestrer, later du som lenge nok, klarer du det på ordentlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...