Gå til innhold

14 skruer og en bruksanvisning

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg tenkte på det da en asperger venn la ut om en bruksanvisning som var så bra, om de 14 skruene og de nøyaktige anvisningene, at når jeg er med andre og snakker i detaljer om slike ting som fascinerer meg og som gjør meg glad, ja som en god bruksanvisning, så går mennesker sin vei.

Det syns jeg er rart, men når jeg snakker med en asperger venn så går den ikke sin vei, derfor fungerer jeg mye bedre med andre aspergere. Jeg trives med dem uansett hvor rare de kan være.

Man kan i vertfall fullføre det man skal si uten at de går sin vei, det er jo en fordel for meg.

Det er ikke lett for meg når jeg bruker opp til 6 sekunder før jeg svarer på en forholdsvis enkel setning fordi jeg må jo oppfatte den først også tolke den.

Likevel mener min psykiater og min mann at når man er så treg så skal man fungere og være lykkelig i arbeidslivet.

Jeg er bare sliten og skulle ønske jeg ikke hadde talespråk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...