Gå til innhold

Veldig sliten NHD

Anbefalte innlegg

Gjest itunes
Skrevet

Jeg har mange psykiske lidelser i tillegg har jeg epilepsi.

jeg går på Lamictal, keppra, Rivotril og Zyprexa. Jeg føler fortida en enorm følelse av slitenhet (har nylig tatt en helhetlig undersøkelse til fastlege dvs stoffskifte, sukkersyke og alt slikt er utredet) Men de finner ingen ting. Jeg er så sliten at jeg må sove mange ganger i løpet av en dag og kan sove 11-12 timer i strekk. Begynner å lure på om det er kronisk utmattelse jeg har fått. Jeg er sint på psykiaterne som ikke er villig til å arbeide med meg psykisk i stede for at jeg må ta denne Zyprexaen. Jeg blir spesielt veldig sliten etter å ha tatt kveldsmedisinen min (det er da jeg tar epilepsimeds, Zyprexa og Rivotril) jeg føler meg veldig sliten etter ca et par timer - kanskje før. Jeg blir så tung og tenker gjerne at dette er ikke noe liv å leve. Jeg blir veldig deprimert og greier ikke gjøre en eneste ting etter jeg har tatt medisinen min.

Jeg har i tillegg store problemer med å følge med, lese aviser skaffe meg interesser osv.

Hva bør jeg egentlig gjøre?. Det er jo ikke noe vits å leve med

slikt. Kan Zyprexa og Rivotril være synderen når det gjelder min trøtthet?. Når jeg før tok bare epilepsimedisiner kan jeg ikke huske at jeg var så sliten som nå, den gang greide jeg holde på med studier ihvertfall, noe som jeg ikke har sjans på å greie i dag. Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er sannsynlig at både Rivotril og Zyprexa bidrar til din trøtthet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...