Gå til innhold

De 10 bud for å bli frisk:

Anbefalte innlegg

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

1.Det er lov å være syk og svak,selv om man er en voksen mann.

2.Selv om man ikke har jobb,eller ikke fungerer i praksis som far,er men ett menneske som har en egenverdi i seg selv.

3.Det er JEG som er offeret her,og har derfor lov til å være i helvete så lenge jeg orker.

4.Når man er så langt ifra en idiot som meg,MÅ jeg inse at det bare er jeg og ingen andre som kan hjelpe meg selv.Jeg kan også ta all æren om jeg overlever og blir bedre/frisk.

5.Depresjon er bare dødelig om jeg fortsetter "å kose meg med selvmordstankene".

6.Bare de aller svakeste løper fra livet,med halen mellom bena.

7.Jeg kan da velge å være gal,eller om jeg vil kjempe min livs kamp.

8.Jeg kan godt gjøre som Knausgård å skrive "Min Kamp",men orker ikke 6 bind.Å skrive ned "dritten" er god terapi.

9.Jeg er bra nok som jeg er uten forandringer.

10.Det finnes også en for meg,men kanskje ikke i Norge? Samme hvor stygg man føler seg,er det altid en kvinne som føler det samme.Vi tar megge to feil.

Er dette noe som også andre kan bruke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lady Madonna
Skrevet

"3.Det er JEG som er offeret her,og har derfor lov til å være i helvete så lenge jeg orker." Du er ikke noe offer. Jag har vært syk i mange mange år og har aldri et sekund sett på meg selv som noe slags offer. Du er syk, jeg er syk, vi er inte noe offer.

"Lov til å være i helvete"? Det er ren ansvarsfraskrivelse, bare sagt på en penere måte.

"4.Når man er så langt ifra en idiot som meg,MÅ jeg inse at det bare er jeg og ingen andre som kan hjelpe meg selv.Jeg kan også ta all æren om jeg overlever og blir bedre/frisk. " Ingen kan klare alt ensam, du må skaffe deg hjelp.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

"3.Det er JEG som er offeret her,og har derfor lov til å være i helvete så lenge jeg orker." Du er ikke noe offer. Jag har vært syk i mange mange år og har aldri et sekund sett på meg selv som noe slags offer. Du er syk, jeg er syk, vi er inte noe offer.

"Lov til å være i helvete"? Det er ren ansvarsfraskrivelse, bare sagt på en penere måte.

"4.Når man er så langt ifra en idiot som meg,MÅ jeg inse at det bare er jeg og ingen andre som kan hjelpe meg selv.Jeg kan også ta all æren om jeg overlever og blir bedre/frisk. " Ingen kan klare alt ensam, du må skaffe deg hjelp.

Har klart meg fint med fastlegen min.Zoloft funker,bare jeg husker å ta de.Blir inne i morgen,det er meldt regn!

Gjest Lady Madonna
Skrevet

Har klart meg fint med fastlegen min.Zoloft funker,bare jeg husker å ta de.Blir inne i morgen,det er meldt regn!

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :)

Skrevet

''3.Det er JEG som er offeret her,og har derfor lov til å være i helvete så lenge jeg orker.''

Joda, men dersom man mener at man har lov og rett til å se på seg selv som et offer og ikke gidder/vil/orker gjøre noe med det, så synes jeg samtidig man tar fra seg retten til å klage og syte til andre også.

Skrevet

Håper for din del at det du har skrevet er ironisk ment.

Skrevet

Her er det også meldt regn, men det blåser jeg i, for det blir nemlig sol og varmt i følge meg. Så er det sagt.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Jeg kan godt gjøre som Knausgård å skrive "Min Kamp",men orker ikke 6 bind''

Men har du lest dem? Min livskvalitet var helt på topp mens jeg leste dem :-) Kan anbefales.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

''Jeg kan godt gjøre som Knausgård å skrive "Min Kamp",men orker ikke 6 bind''

Men har du lest dem? Min livskvalitet var helt på topp mens jeg leste dem :-) Kan anbefales.

Har kommert nesten havveis i bok 1.Synd at faren hans var så fjern og fint at moren var så snill.Litt vel detaljert om en fest en vinter.Han gikk langt og ble stående ute og drikke øl.

Har også bok 2.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Håper for din del at det du har skrevet er ironisk ment.

Hva var galt? Det er ikke ironisk ment,men kanskje ingen bud,bare noen tanker.

10 ting som jeg trodde var bra i går den 16 mai.

Skrevet

Har kommert nesten havveis i bok 1.Synd at faren hans var så fjern og fint at moren var så snill.Litt vel detaljert om en fest en vinter.Han gikk langt og ble stående ute og drikke øl.

Har også bok 2.

He he. Det syns jeg var en god og presis beskrivelse av innholdet i bok 1.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...