Gå til innhold

NHD. Kan du hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Gjest Klomsine
Skrevet

Jeg er i USA. Bruker wellbutrin og ser nå at jeg har tatt med feil medisinglass. Jeg kommer til å ha for lite tabletter i de fem siste dagene jeg er her. Da blir det vel det samme som å bråseponere medisinen vil jeg tro. Er det da bedre å unngå å ta en tablett enkelte dager og fordele det litt jevnt over de fem ukene jeg skal være her?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, det er en bedre løsning det du skisserer.

Skrevet

Det du og kan gjøre er å dra innom legevakt/legekontor, ta med deg esken med medisiner og få påfyll, navnet er annerledes men virkestoffet er det samme. Ta for all del med skriv fra din lege om du har dette eller få din lege til å faxe en kort redegjørelse på engelsk til enten hotellet du bor på eller direkte til legevakten/legekontoret.

Gjest Klomsine
Skrevet

Ja, det er en bedre løsning det du skisserer.

Takk, da gjør jeg det sånn :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...