Gå til innhold

Kronikk Dagbladet

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg har nå sendt inn en kronikk med bilde til dagbladet på 6896 ord inkludert mellomrom.

Den kommer mest sannsynlig ikke inn, men gjør den det, så kan dere se meg for måtte jo sende inn bilde og navn.

Den handler om den tåpelige debatten om NAV klienter.

Hvis noen tror på Gud kunne de jo sendt en bønn, for det begynner å irritere meg at det er så vanskelig å få inn en kronikk, men det er det når man ikke har noen tittel.

God natt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper det er 6896 tegn, ikke ord, ellers er den alt for lang. Litt lang hvis det er tegn også, Dagbladet har en grense på 6000 tegn, men du kan kanskje kutte bittelitt?

Lykke til med å få den antatt, det er ikke lett!

Madelenemie
Skrevet

Jeg håper det er 6896 tegn, ikke ord, ellers er den alt for lang. Litt lang hvis det er tegn også, Dagbladet har en grense på 6000 tegn, men du kan kanskje kutte bittelitt?

Lykke til med å få den antatt, det er ikke lett!

Hei!

Det er tegn, maks grense var 7000 :)

Ja det er vanskelig, så sikkert får ikke inn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...