Madelenemie Skrevet 16. mai 2012 Skrevet 16. mai 2012 Hei! Jeg har nå sendt inn en kronikk med bilde til dagbladet på 6896 ord inkludert mellomrom. Den kommer mest sannsynlig ikke inn, men gjør den det, så kan dere se meg for måtte jo sende inn bilde og navn. Den handler om den tåpelige debatten om NAV klienter. Hvis noen tror på Gud kunne de jo sendt en bønn, for det begynner å irritere meg at det er så vanskelig å få inn en kronikk, men det er det når man ikke har noen tittel. God natt 0 Siter
gullfisk Skrevet 17. mai 2012 Skrevet 17. mai 2012 Jeg håper det er 6896 tegn, ikke ord, ellers er den alt for lang. Litt lang hvis det er tegn også, Dagbladet har en grense på 6000 tegn, men du kan kanskje kutte bittelitt? Lykke til med å få den antatt, det er ikke lett! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Skrevet 18. mai 2012 Jeg håper det er 6896 tegn, ikke ord, ellers er den alt for lang. Litt lang hvis det er tegn også, Dagbladet har en grense på 6000 tegn, men du kan kanskje kutte bittelitt? Lykke til med å få den antatt, det er ikke lett! Hei! Det er tegn, maks grense var 7000 Ja det er vanskelig, så sikkert får ikke inn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.