Gjest bølger Skrevet 17. mai 2012 Skrevet 17. mai 2012 http://www.forskning.no/kortnytt/321940 Jeg merker selv at en tur i naturfine områder hjelper bedre enn en tur langs vegen. 0 Siter
Tonette Skrevet 17. mai 2012 Skrevet 17. mai 2012 Enig :-) Hvis jeg er nedfor eller har mye å gruble på, gjør det godt med en tur ut i naturen :-) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. mai 2012 Skrevet 17. mai 2012 Jeg går 1 time hver dag - sundt og mentat bra. 0 Siter
miakami Skrevet 17. mai 2012 Skrevet 17. mai 2012 jeg syns ikke at å gå tur hjelper noen ting som helst. det kan føles bedre i sånn et kvarter så er man like deprimert. det som hjelper er litium... 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 jeg syns ikke at å gå tur hjelper noen ting som helst. det kan føles bedre i sånn et kvarter så er man like deprimert. det som hjelper er litium... Tror ikke det hjelper så mye når man er alvorlig deprimert. Men når jeg er lettere deprimert føler jeg det hjelper litt hvis jeg går på nye plasser. Iallefall bedre enn når jeg går langs gatene. Spesielt når jeg er bortreist opplever jeg det positivt å gå tur i naturfine områder. Men det kan nok ikke erstatte medisinene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.