Gjest conniee Skrevet 17. mai 2012 Skrevet 17. mai 2012 I det siste halvåret har jeg slitt med tinnitus og plutselige balanseproblemer. jeg er ikke no serlig svimmel, men jeg bare mister balansen går jeg går.hvor ofte det kommer varierer fra mange ganger om dagen, til flere ukers opphold. det varer i kanskje 5-30 sekunder. blir ikke kvalm eller uvell. om det kan være noen forbindelse, så har jeg tidvis migrene. kan komme av stress, eventuelt skjeve hornhinner. noe annet jeg sliter med er ekstrem kløe i øregangene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. mai 2012 Skrevet 17. mai 2012 Menieres sykdom? http://helsenorge.no/Sykdomogbehandling/Sider/Menieressykdom.aspx 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 17. mai 2012 Skrevet 17. mai 2012 Jeg har hatt tinnitus i 11 år nå, og jeg har også de balanseproblemene av og til. Men jeg har også svimmelhet som kommer som "anfall" innimellom. Noen ganger ofte, andre ganger sjeldent. Kvalme har jeg aldri opplevd, men derimot har jeg store konsentrasjonsproblemer. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Høres ut som menieres, slik andre her nevner. Min mormor hadde denne sykdommen, og jeg husker min mor fortalte at hun hadde det slik. Hun hadde som deg også migrene. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. mai 2012 Skrevet 18. mai 2012 Har kommer jeg ikke unna et meget klart råd om å søke fastlege, og det i løpet av noen få uker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.