Gå til innhold

sint?

Anbefalte innlegg

ethodeforan
Skrevet

Noen ganger så blir jeg bare så utrolig sint på alle og alt... noe av det er helt klart urimelig.. men noen ganger så koker det. Tidvis vet jeg hva som trigger, men når det først bobler så er det vanskelig å skille på hva som er " mitt farget" syn på hva som skjer og hva som faktisk skjer...

Utidig problem vil noen si, men det kommer altså gang på gang.. Vet at Nils H. har nevnt dette her med grense setting, men denne gangen så handler det ikke helt om det... men mer at jeg blir sint som en reaksjon til f.eks en avvisning. føler meg mye alene, og føler at det er tungt og skulle ta kontakt og kontakt med venner og fam. men at det noen ganger er liten respons. Spesielt i dag. Jeg har vært med mine venner og koset meg, men på mitt initiativ... føles noen ganger sårt å måtte være den som "skaper" litt "movement"...

Samtidig så har jeg et greit nyansert syn, så vet at noen familie medlemmer er nyforelsket, noen venner er gifte, andre har egne problemer i psykisk forstand.. Bare SYTER litt, selv om det er jævvlig sårt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...