Gå til innhold

Er jeg syk? Er det håp for meg?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Når jeg skal lese (korte) skrifter, som f.eks. en avisartikkel, så begynner jeg som regel nederst. Leser ingressen sist.

Jeg aner ikke hvorfor?

Er jeg syk? Er det håp for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leser alltid bakfra. Har aldri følt meg syk pga av det. Det er bare sånn jeg foretrekker å lese avisartikler.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nei, det er nok neppe håp...

Mener du det på ordentlig?

Skrevet

Mener du det på ordentlig?

Hva tror du?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hva tror du?

Jeg tror du mener det. At det ikke er håp for meg. Siden jeg har sitti her i årevis uten å komme særlig langt. Og det har du kanskje rett i det.

Skrevet

Jeg tror du mener det. At det ikke er håp for meg. Siden jeg har sitti her i årevis uten å komme særlig langt. Og det har du kanskje rett i det.

Ok, hvis det er det du velger å tro, så er jo det opp til deg.

Skrevet

Var det ikke en spøk?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Var det ikke en spøk?

Jeg for min del spøkte, men jeg tenkte frosken mente noe mer generelt her...

Altså hun har jo rett. Og det er beklagelig hvis jeg tar feil i at hun mente dette. Men det er det jeg tror.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvor får dere DOLere egentlig dette med at det går av å velge hva man tror fra, egentlig?

Jeg kan ikke skjønne det. Hvis man har tvil i seg, kan man selvsagt velge hva man handler etter (sier).

Men når det ikke er tvil. Da er det ikke sånn.

Skrevet

Var det ikke en spøk?

''Var det ikke en spøk?

''

Ikke akkurat en spøk, men mer en oppfordring til Smir om å reflektere over de utallige svarene han har fått på slike spørsmål før - blant annet fra meg.

Skrevet

Hvor får dere DOLere egentlig dette med at det går av å velge hva man tror fra, egentlig?

Jeg kan ikke skjønne det. Hvis man har tvil i seg, kan man selvsagt velge hva man handler etter (sier).

'' Hvis man har tvil i seg, kan man selvsagt velge hva man handler etter (sier).

''

Hvis du ikke er i tvil, hvorfor stiller du da slike spørsmål?

Jeg mener du bør kunne analysere de svarene du har fått de siste årene fra meg og trekke noen konklusjoner ut fra dette. Tipper at jeg har svart deg nærmere 100 ganger, så det er bare å gå i gang med analysen.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

'' Hvis man har tvil i seg, kan man selvsagt velge hva man handler etter (sier).

''

Jeg mener du bør kunne analysere de svarene du har fått de siste årene fra meg og trekke noen konklusjoner ut fra dette. Tipper at jeg har svart deg nærmere 100 ganger, så det er bare å gå i gang med analysen.

:-)

Men jeg er veldig pessimistisk akkurat nå da... det kan jo forklare hvorfor jeg ikke mener det er håp for meg. Men håp mener jeg mulighet for å leve et normalt liv...

Skrevet

''

Tekstanalyse med andre ord;-)

Skrevet

:-)

Men jeg er veldig pessimistisk akkurat nå da... det kan jo forklare hvorfor jeg ikke mener det er håp for meg. Men håp mener jeg mulighet for å leve et normalt liv...

Det er jo masse håp for at du i alle fall kan leve et unormalt liv;-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Tekstanalyse med andre ord;-)

Nja, det holder ikke med masse materiale, når man ikke har opplæring i noen teorier i det hele tatt... for jeg stiller jo med helt åpent sinn.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er jo masse håp for at du i alle fall kan leve et unormalt liv;-)

LOL, det er sant... :-)

Egentlig så bryr jeg meg ikke, bare jeg har det bra. Men det jeg ikke vet, er om jeg må leve et normalt liv for å få det bra, eller ikke.

Skrevet

Nja, det holder ikke med masse materiale, når man ikke har opplæring i noen teorier i det hele tatt... for jeg stiller jo med helt åpent sinn.

Du kan jo vurdere Grounded Theory. Eller vanlig sunn fornuft.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du kan jo vurdere Grounded Theory. Eller vanlig sunn fornuft.

Lett for deg å si, som er så fornuftig! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...