Gå til innhold

Er jeg syk? Er det håp for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

LOL, det er sant... :-)

Egentlig så bryr jeg meg ikke, bare jeg har det bra. Men det jeg ikke vet, er om jeg må leve et normalt liv for å få det bra, eller ikke.

Ja, da har du jo noe å lure på resten av livet.

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ja, da har du jo noe å lure på resten av livet.

Skjønner ikke hva dere mener jeg. Det foregår veldig mye i livet mitt som jeg ikke vil fortelle om her, mange positive ting f.eks.

Skrevet

Skjønner ikke hva dere mener jeg. Det foregår veldig mye i livet mitt som jeg ikke vil fortelle om her, mange positive ting f.eks.

Var den til meg?

Joda, det skjer positive ting i mitt liv også.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Var den til meg?

Joda, det skjer positive ting i mitt liv også.

Det jeg mener er at jeg foretar meg ting som jeg ikke forteller om her.

Skrevet

Det jeg mener er at jeg foretar meg ting som jeg ikke forteller om her.

Det gjør da vel jeg også.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det gjør da vel jeg også.

Jeg mente ikke noe om deg i det hele tatt.

Jeg bare sier at dere ikke skulle bedømme så lett, for dere vet ikke.

Skrevet

Jeg mente ikke noe om deg i det hele tatt.

Jeg bare sier at dere ikke skulle bedømme så lett, for dere vet ikke.

Jeg er ikke noe dommer.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg er ikke noe dommer.

Kanskje ikke. Men det virker jo som "alle" dømmer meg nedenom og hjem her. At jeg ikke gjør noe med min situasjon. Jeg mener det er feil, men jeg vil ikke konkret gå inn på dette fordi jeg frykter å bli gjenkjent (noe jeg allerede føler meg). Jeg føler jeg må vokte hva jeg sier. Men nok om det.

Skrevet

Kanskje ikke. Men det virker jo som "alle" dømmer meg nedenom og hjem her. At jeg ikke gjør noe med min situasjon. Jeg mener det er feil, men jeg vil ikke konkret gå inn på dette fordi jeg frykter å bli gjenkjent (noe jeg allerede føler meg). Jeg føler jeg må vokte hva jeg sier. Men nok om det.

Jaha, det har jeg ikke helt lagt merke til. Jeg har heller ikke lest så mye på dol i det siste, så jeg vet ikke.

Du kan kanskje ikke forvente at folk skal få med seg alt det bra, eller hva du kalte det for, gjør, når du ikke sier noe om det.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jaha, det har jeg ikke helt lagt merke til. Jeg har heller ikke lest så mye på dol i det siste, så jeg vet ikke.

Du kan kanskje ikke forvente at folk skal få med seg alt det bra, eller hva du kalte det for, gjør, når du ikke sier noe om det.

''Du kan kanskje ikke forvente at folk skal få med seg alt det bra, eller hva du kalte det for, gjør, når du ikke sier noe om det.''

Selvsagt ikke. Men ved nettvett ligger det også et aspekt om at man må tenke på at det alltid sitter en person bak nicket. Nettkommunikasjon er alltid noe begrenset. Jeg er ingen mester her selv, men jeg kjenner til prinsippet.

Skrevet

''Du kan kanskje ikke forvente at folk skal få med seg alt det bra, eller hva du kalte det for, gjør, når du ikke sier noe om det.''

Selvsagt ikke. Men ved nettvett ligger det også et aspekt om at man må tenke på at det alltid sitter en person bak nicket. Nettkommunikasjon er alltid noe begrenset. Jeg er ingen mester her selv, men jeg kjenner til prinsippet.

Jeg er også en person bak nicket.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg er også en person bak nicket.

Ja, og du må bare rope opp om du føler deg urettferdig behandlet!

Skrevet

Ja, og du må bare rope opp om du føler deg urettferdig behandlet!

Det hender vel at jeg jeg gjør det ja:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...