Gå til innhold

Jeg er en elendig mamma.

Anbefalte innlegg

Gjest pokkker ta meg
Skrevet

Jeg har en datter som går i 6.klasse.

Nå orker jeg bare ikke gjøre noe,huset er ikke særlig trivelig å være i.

Har ikke laget middag ,ryddet,vasket opp...

har bare lyst til å stikke av fra allt,orker ikke å være mamma nå.

Jeg lar datteren min sitte på dataen,spise godteri og drikke brus hele dagen...så slipper jeg å gjøre noe..

Jeg er vanligvis en veldig engasjert mamma...men nå skulle jeg vært skutt...hva pokker skal jeg gjøre,dette kan ikke fortsette

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Er du deprimert? Har du vært hos fastlegen?

Skrevet

Fjordlands middagspakker er grei å ha i slike tilfelller...

Skrevet

Du ser det i det minste selv, at dette ikke kan fortsette. Det er en god start. Nå bestiller du en time til fastlegen din, slik at du får sjekket om det kan dreie seg om en depresjon og tar det derfra.

Gjest pokker ta meg
Skrevet

Du ser det i det minste selv, at dette ikke kan fortsette. Det er en god start. Nå bestiller du en time til fastlegen din, slik at du får sjekket om det kan dreie seg om en depresjon og tar det derfra.

Jeg er midt inne i en depp periode,men jeg har aldri latt det gå utover datteren min før..

Har en meget sløv fastlege.

Har psykolog,men er redd det skal skape problemer om jeg tar dette opp med han.

Er så dårlig at jeg bare rister...

Skrevet

Jeg er midt inne i en depp periode,men jeg har aldri latt det gå utover datteren min før..

Hvem skal en ta slikt opp med om det ikke er psykologen eller fastlegen.

Et nettsted kan ikke hjelpe deg med dette.

Skrevet

''Har psykolog,men er redd det skal skape problemer om jeg tar dette opp med han.''

Hvorfor i all verden skulle det skape problemer om du tar det opp med psykologen? Han er vel nettopp ekspert på slike ting, profesjonell, utenforstående og den det er mest naturlig å henvende seg til?

Om du opplever fastlegen som "sløv" bør du enten ta det opp med h*n eller vurdere å bytte fastlege.

Dattera di har neppe lidd overlast disse dagene, men du bør søke hjelp snarest mulig.

God bedring til deg :-)

Skrevet

Hvor lenge har du hatt det slik - og hva sier din datter om hvordan hun har det for tiden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...