Gå til innhold

wellbutrin,buspar cipralex

Anbefalte innlegg

Gjest levrone5555
Skrevet

Har spurt for noen dager siden uten svar..Skal til legen,og er nødt få vite dette.Har veldig lyst prøve en kombinasjon med cipralex,buspiron og wellbutrin..Kan jeg ta alle disse sammen?? er for angst og ocd,og litt depresjon som jeg får av angsten og tankene.Hører folk på forum i andre land sier dette er en veldig bra kombinasjon,men håper du som psykiater kan fortelle meg om jeg kan bruke det,for legen min er ikke særlig flink på dette området. mvh

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ville fått en time med en erfaren psykiater til dette jeg altså. Det er ikke så greit å vurdere slike multimedisineringer av fastleger eller hva det er du går til...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg mener å huske at jeg svarte deg på dette.

Uansett er det mulig å prøve denne kombinasjonen. Det skjer ikke noe verre enn at du ikke blir bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...