Gå til innhold

Henvisning, hva bør stå i den?

Anbefalte innlegg

Gjest Frisk pasient
Skrevet

''Les tråden før du kommenterer, please.''

?

Hva er det du reagerer på?

Å få veeeeeeldig mange av de samme svarene gang på gang bare ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

7

• Nils Håvard Dahl, psykiater

6

• Angustia

3

• Bookworm

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kayia
Skrevet

Jeg har skjønt at jeg har misforstått :-) Har fått høre dette 5 ganger nå tror jeg, hehe.

det er ventetid opp mot 1 år her hvor jeg er, 2 store byer. Selv om jeg går til private og skal betale alt selv.

Det finnes både privatpraktiserende med og uten refusjonsrett hos nav. De uten har - her i byen - ofte kortere ventetid siden de ikke skal ta av for kø hos poliklinisk. Du kjenner ingen du kan be om råd ang noen å ringe? Her i byen ville du ikke måtte vente i ett år iallefall.

Skrevet

Alle bor ikke i Oslo vet du :-)

''Alle bor ikke i Oslo vet du :-)''

Nei, men dersom du (som du skriver lenger nede i tråden) har funnet mer enn 13 psykologer som driver helt uten samarbeid/støtte fra det offentlige, så må du da bo i en ganske stor by. Det vil overraske meg stort om du da ikke kan finne noen uten noe særlig ventetid. Helprivate behandlere - uten ventetid - annonserer i allefall i mange av de større byene.

Gjest Frisk pasient
Skrevet

''Alle bor ikke i Oslo vet du :-)''

Nei, men dersom du (som du skriver lenger nede i tråden) har funnet mer enn 13 psykologer som driver helt uten samarbeid/støtte fra det offentlige, så må du da bo i en ganske stor by. Det vil overraske meg stort om du da ikke kan finne noen uten noe særlig ventetid. Helprivate behandlere - uten ventetid - annonserer i allefall i mange av de større byene.

''Jeg må stå i kø ja, det er opp til 1 års ventetid hos flere i 2 store byer jeg har sjekket, og da betaler jeg alt selv. Jeg trodde alle måtte ha henvisning, derfor spørsmålet.''

Skrev jeg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...