Gå til innhold

Sovemedisiner neste?

Anbefalte innlegg

Gjest zzzzzzzzzzz
Skrevet

Står på Wellbutrin 150 mg, eneste antidepressiva som ikke gjør meg alt for trøtt på dagtid, men får ikke sove. Jeg prøver alle triks for å få sove, hypnose-cd også, men sovner ikke. I snitt har jeg bare sovet et par timer hver natt de siste ukene. Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest bølger
Skrevet

Jeg fikk heller ikke sove når jeg begynte på wellbutrin,og ble mye mer opplagt på dagene men det endret seg etterhvert. Nå er jeg nesten like trett på dagtid som jeg var før jeg begynte på wellbutrin, men har litt problemer med å sovne på kvelden. Har ikke tatt sovemedisin på lenge, men nå tok jeg nettopp en etter å ha vridd meg i sengen i flere timer. Så snart kan jeg prøve å legge meg igjen.

Skrevet

Hørte engang at det magiske tallet på 4 (i snitt). Under dette burde man medisineres direkte for søvn.

Gjest germinate
Skrevet

Tar du de på dagtid? Tar du de på kvelden kan det skape vansker med å få sove....

Gjest germinate
Skrevet

Tar du de på dagtid? Tar du de på kvelden kan det skape vansker med å få sove....

Gjest zzzzzzzzzzz
Skrevet

Jeg tar de om morgenen, men det hjelper ikke. Så vidt jeg vet kan de ikke kombineres med sovemedisinlignende urtepreparater heller.

Gjest zzzzzzzzzzz
Skrevet

Jeg fikk heller ikke sove når jeg begynte på wellbutrin,og ble mye mer opplagt på dagene men det endret seg etterhvert. Nå er jeg nesten like trett på dagtid som jeg var før jeg begynte på wellbutrin, men har litt problemer med å sovne på kvelden. Har ikke tatt sovemedisin på lenge, men nå tok jeg nettopp en etter å ha vridd meg i sengen i flere timer. Så snart kan jeg prøve å legge meg igjen.

Hvilken sovemedisin tar du, er den avhengighetsskapende, og blir du veldig sløv dagen etter av den?

Gjest bølger
Skrevet

Hvilken sovemedisin tar du, er den avhengighetsskapende, og blir du veldig sløv dagen etter av den?

Jeg bruker zopiklone. Alle sovemedisiner er avhengighetsskapende, men jeg brukte de flere ganger i uken i flere måneder og klarte å slutte igjen. Om de henger igjen neste dag vet jeg ikke, fordi jeg er alltid trett på dagtid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...