Gå til innhold

Akupunktur mot søvnvansker


Gjest svar mottas med takk!

Anbefalte innlegg

Gjest svar mottas med takk!

Jeg har hatt en langvarig uutholdelig livssituasjon, som gjorde at jeg måtte ta sovemedisiner for å overleve. Nå har jeg gjort store praktiske endringer i livssituasjonen, og tror vel egentlig at jeg ville kunne sove uten piller nå, hvis jeg ikke var blitt avhengig. Jeg sovner jo, men våkner igjen etter 3-5 timer. Driver med nedtrapping av sovepillene, og tar nå kun annenhver natt. Dette er ikke gøy. Dårlig søvn annenhver natt er ganske ille. En natt her tenkte jeg på at søvnproblemene mine nå trolig skyldes ubalanse i kroppen. Kroppen produserer ikke nok av ett stoff (melatonin) til at jeg får til normal søvn.

Akupunktur skal jo hjelpe mot ubalanser i kroppen. Kanskje det kunne fått fortgang i helbredelsen her, sånn at jeg slapp å lide så mye nå. Noen som har erfaringer med akupunktur mot søvnløshet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Akupunktur har fungert for meg, men jeg har vært heldig og fått den da rett før sengetid/i senga. Hjelper på å gjøre meg søvning og avslappet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...