Gå til innhold

Nå truer sigøynerdamene med selvmord


Gjest Dabje

Anbefalte innlegg

''Da er det kanskje på tide å la fortid være fortid, også for romfolket? Å dra gamle urettheter med seg generasjon etter generasjon har det aldri kommet noe godt ut av. – Mrs Doolittle''

Var det ikke du (eller en av de andre) som påstod at ingenting virker med romfolket fordi i tidligere tider så var det noen som ødela et bygg?

Det blir jo brukt mot dem minst 10 ganger bare i denne tråden.

''Var det ikke du (eller en av de andre)''

Det der er kanskje typisk for deg? Jeg eller noen andre? Les hva folk skriver, du. Det pleier hjelpe de fleste å følge med og ikke bare tolke vilt eller tro at andres utsagn tilhører noen de slett ikke tilhører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 477
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    172

  • Mandolaika

    71

  • Mrs D

    65

  • Colette

    49

Mest aktive i denne tråden

Som du har bevist i denne tråden - slike usaklige tilbakemeldinger kommer hver gang du slipper opp for argumenter.

Og da er det deilig at du er saklig, ikke sant? Tror egentlig du skriver om deg selv, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Var det ikke du (eller en av de andre)''

Det der er kanskje typisk for deg? Jeg eller noen andre? Les hva folk skriver, du. Det pleier hjelpe de fleste å følge med og ikke bare tolke vilt eller tro at andres utsagn tilhører noen de slett ikke tilhører.

Så mener du at hendelsen med det ødelagte huset skal telle "mot" dagens romfolk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da er det deilig at du er saklig, ikke sant? Tror egentlig du skriver om deg selv, du.

Enda mer personfokus fra deg.

Et sikkert tegn på at du har ingen argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mener du at hendelsen med det ødelagte huset skal telle "mot" dagens romfolk?

Hvor har du det fra at jeg har sagt noe om et ødelagt hus? Det er ikke sånn for andre enn deg tydeligvis at en motdebattant (mot deg) må stå inne for det andre motdebattanter skriver.

Siden du stadig må repetere om det ødelagte huset er det kanskje ment som en påminnelse mot romfolket og deres kultur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det fra at jeg har sagt noe om et ødelagt hus? Det er ikke sånn for andre enn deg tydeligvis at en motdebattant (mot deg) må stå inne for det andre motdebattanter skriver.

Siden du stadig må repetere om det ødelagte huset er det kanskje ment som en påminnelse mot romfolket og deres kultur?

Igjen forsøker du desperat å omgå spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda mer personfokus fra deg.

Et sikkert tegn på at du har ingen argumenter.

Hva slags argumenter kommer du med da? Du fokuserer jo på meg og det fokus du innbiller deg at jeg har på deg. Forskjellen på deg og meg er at jeg vet at jeg fokuserer på deg og din måte å argumetere på, det er nemlig mitt hovedankepunkt mot Sør. Ikke HVA Sør skriver, men HVORDAN Sør skriver. Og hva slags tone Sør bruker mot de som er uenige mot Sør.

Det er kun en vesentlig forskjell på meg og deg i denne delen av tråden. Du gjør det samme og aner ikke at du gjør det. Eller du vil i alle fall ikke innrømme det selv om det er åpenbart for alle utenom deg. Hvor er dine strålende argumenter i denne delen av tråden? Du har jo ikke akkurat argumenter du heller, når folk begynner å snakke deg imot. Da hakker du på ditt og bruker copy&paste uten å skjønne et kvidder av hva og hvem du bruker copy&paste på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen forsøker du desperat å omgå spørsmålet.

Kan du forklare meg hvorfor jeg skal svare på andre debattanters argumenter og innlegg, og hvorfor jeg skal ta ansvar for hva andre mener. Det er helt hinsides å innbille deg at du kan legge inn sånne krav i en diskusjon. Jeg trenger overhodet ikke svare på noe som helst av det de andre har skrevet ute at jeg velger det selv. Du kan i alle fall ikke seriøst mene at det er noe jeg skal stå til rette for. I så fall er du dummere enn jeg trodde. Og du snakker om å mangle argumenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du forklare meg hvorfor jeg skal svare på andre debattanters argumenter og innlegg, og hvorfor jeg skal ta ansvar for hva andre mener. Det er helt hinsides å innbille deg at du kan legge inn sånne krav i en diskusjon. Jeg trenger overhodet ikke svare på noe som helst av det de andre har skrevet ute at jeg velger det selv. Du kan i alle fall ikke seriøst mene at det er noe jeg skal stå til rette for. I så fall er du dummere enn jeg trodde. Og du snakker om å mangle argumenter?

Jeg spurte deg:

''Så mener du at hendelsen med det ødelagte huset skal telle "mot" dagens romfolk? – Sør''

Dette kan du svare på helt uavhengig av hva andre har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags argumenter kommer du med da? Du fokuserer jo på meg og det fokus du innbiller deg at jeg har på deg. Forskjellen på deg og meg er at jeg vet at jeg fokuserer på deg og din måte å argumetere på, det er nemlig mitt hovedankepunkt mot Sør. Ikke HVA Sør skriver, men HVORDAN Sør skriver. Og hva slags tone Sør bruker mot de som er uenige mot Sør.

Det er kun en vesentlig forskjell på meg og deg i denne delen av tråden. Du gjør det samme og aner ikke at du gjør det. Eller du vil i alle fall ikke innrømme det selv om det er åpenbart for alle utenom deg. Hvor er dine strålende argumenter i denne delen av tråden? Du har jo ikke akkurat argumenter du heller, når folk begynner å snakke deg imot. Da hakker du på ditt og bruker copy&paste uten å skjønne et kvidder av hva og hvem du bruker copy&paste på.

Enda et personfokusert innlegg fra deg.

Det tyder jo på at du ikke har argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm - de kom hit fordi de har hørt at Norge er et bra land. Ingen stopper dem på grensa for det gjør man ikke med folk. Sigøynerne, om jeg får kalle dem det, har alltid reist rundt og man må kanskje høre med dem om de har tenkt å være her midlertidig eller om de søker et slags asyl her?

De sitter ikke med den kunnskapen vi gjør om "skikk og bruk i Norge" -det kan vi ikke forvente.

Jeg syns vi er blitt noen sure, gjerrige og redde folk her i landet.

Om man reiser litt rundt og ser hvordan folk lever og ENDA ber de deg inn til mat... da kan man jammen lure.

Hva med aksjon: "gi et smil og se hva som skjer".

''Hva med aksjon: "gi et smil og se hva som skjer".''

Godt forslag. I'm in :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Erfaringsmessig så vet man at når det går på personangrep, forslag om psykiske diagnoser og det evinnelige preiket om å være i en "sekt" så er det fordi de ikke har noen seriøse argumenter.''

Dette her er kun din tolkning, det kommer frem mange gode svar og argumenter, men det er kun du som ikke ser det, du nekter plent å innse andres poenger og tror at du sitter med de rette svarene.

Når du ser hvordan du raller i tråden her så er det ikke rart noen begynner å lure på om du har en diagnose, så det har du deg selv å takke for.

Synes faktisk Sør argumenterer bra for sine synspunkter, og at det er stygt å gå til angrep på hans person fordi andre ikke har bedre argumenter å komme med. Og jeg støtter hans syn i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk Sør argumenterer bra for sine synspunkter, og at det er stygt å gå til angrep på hans person fordi andre ikke har bedre argumenter å komme med. Og jeg støtter hans syn i denne tråden.

Det blir helt feil når han kun ser den ene siden av saken og aldri i fra den andre. Derfor blir det ikke verken gode argumenter eller saklig diskusjon. I tillegg er det kun kverulering. Om du mener at dette er å svar godt for seg får bli opp til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde ikke dette gikk an jeg.

Litt selvinnsikt har da aldri skadet noen.

En lærer sa til meg for mange år siden, at hvis jeg synes at hele verden var gal og hadde feil - og at kun jeg hadde rett. Ja da skulle jeg stikke fingeren i jorda, og tenke meg litt om.

Pussig, men jeg kom til å tenke på dette når jeg leser denne tråden.

Dette skjønner han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte deg:

''Så mener du at hendelsen med det ødelagte huset skal telle "mot" dagens romfolk? – Sør''

Dette kan du svare på helt uavhengig av hva andre har skrevet.

''Jeg spurte deg:

Så mener du at hendelsen med det ødelagte huset skal telle "mot" dagens romfolk? – Sør

Dette kan du svare på helt uavhengig av hva andre har skrevet.

''

Og det har du bestemt at jeg skal svare på fordi..... ?

Når fikk du rett til å bestemme hva andre skal skrive om eller ikke? Det finnes eksempel på eksempel på at du ikke svarer på spørmål folk stiller deg her inne, og så legger du inn krav om hva andre skal svare på? Hvor tåpelig og allmektig tror du du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg spurte deg:

Så mener du at hendelsen med det ødelagte huset skal telle "mot" dagens romfolk? – Sør

Dette kan du svare på helt uavhengig av hva andre har skrevet.

''

Og det har du bestemt at jeg skal svare på fordi..... ?

Når fikk du rett til å bestemme hva andre skal skrive om eller ikke? Det finnes eksempel på eksempel på at du ikke svarer på spørmål folk stiller deg her inne, og så legger du inn krav om hva andre skal svare på? Hvor tåpelig og allmektig tror du du er?

''Hvor tåpelig og allmektig tror du du er?''

Tror ikke jeg skal skrive hvilke assosiasjoner jeg gjør meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et personfokusert innlegg fra deg.

Det tyder jo på at du ikke har argumenter.

Igjen: Hva slags argumenter kommer DU med som gjør at du kan sette deg på din høye hest og slenge dritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella Dotte

Jødene fikk sitt eget land.

Poenget med å nevne gassingen er jo nettopp at det er en av årsakene til at mange innenfor romfolket ikke stoler så veldig på samfunnet.

''Jødene fikk sitt eget land.''

Vi så hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvor tåpelig og allmektig tror du du er?''

Tror ikke jeg skal skrive hvilke assosiasjoner jeg gjør meg!

Det irriterer vettet av meg at Sør innbiller seg at han kan diktere andre her inne når han selv svarer på akkurat det han vil. Han raller om personfokusering og alt mulig dritt og er ikke hakket bedre selv. Som om ikke regelen med å selv vurdere gjelder andre enn han. Foskjellen er jo at vi andre har en smule selvinnsikt og vet hva vi styrer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

christensen1365381166

Jødene fikk sitt eget land.

Poenget med å nevne gassingen er jo nettopp at det er en av årsakene til at mange innenfor romfolket ikke stoler så veldig på samfunnet.

''Jødene fikk sitt eget land.''

Mindre enn 1/3 av alle verdens jøder bor i Israel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...