Gå til innhold

Nå truer sigøynerdamene med selvmord


Gjest Dabje

Anbefalte innlegg

''Jeg er ikke forpliktet til og utsette meg for ditt tyranni. Jeg ser for meg folk som driver med psykisk terror når du setter i gang med dine "krav om svar på spørsmål". ''

Sier hun som starter med å kaste psyk diagnoser på de hun er uenig med.

:knegg:

Startet jeg med det? Der tar nok feil.Men det hadde jo egentlig vært en grov fornærmelse overfor en annen bruker her inne, som er hjertevarm, søkende og hele tiden opptatt av endringer som fører til at h*n kan bruke sitt liv til glede og oppbygging av andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 477
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    172

  • Mandolaika

    71

  • Mrs D

    65

  • Colette

    49

Mest aktive i denne tråden

''Ergo må samfunnet hjelpe dem, med mindre vi ønsker at det skal fortsette slik 300 år til.''

Men samfunnet HAR FORSØKT å hjelpe. Det er brukt 100vis av millioner på denne gruppen. Resultat: En skal vistnok ha fullført videregående skole, og de flotte boligene har blitt totalt ramponert.

Ja, og før det har samfunnet brukt 300 år på trakassering, før 250000 til 500000 ble sendt til gassing.

Så det vet vi ikke fungerer.

Det vil nok ta mer enn bare ett forsøk på å få dette til å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vel, det var i hvert fall et forsøk på et svar.''

Jeg har svart på mange av innleggene dine, men du ser ikke ut til å oppfatte helt hva andre skriver. Det er sikkert en eller annen form for tunnellsyn.

Nei, det skyldes nok at du hovedsakelig skriver om person enn sak.

Skal du svare ordentlig, eller bare med personfokus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke asperger eller noen annen psyk diagnose.

:-)

Derimot så står jeg på siden til de som blir mobbet og trakassert, i motsetning til mange andre i tråden som står på mobbernes side.

Ikke bare det, jeg argumenterer for mine synspunkter, fremfor å starte diskusjoner om person, om psyk diagnoser, og så videre.

Du burde forsøke det samme - det gjør det mye triveligere og mer sivilisert.

''Du burde forsøke det samme - det gjør det mye triveligere og mer sivilisert.

'' Det har liksom ikke særlig verdi eller troverdighet når det kommer fra en som ikke aner hva det er. Det er som hun gamlemora du ikke vil ta i hus, du kommer bare med ord og angripr folk fordi de ikke vil gi romfolket jobb og hus.

Har du noen gang prøvd å finne ut hva som er grunnen og foranledningen til at så mange snakker deg imot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du burde forsøke det samme - det gjør det mye triveligere og mer sivilisert.

'' Det har liksom ikke særlig verdi eller troverdighet når det kommer fra en som ikke aner hva det er. Det er som hun gamlemora du ikke vil ta i hus, du kommer bare med ord og angripr folk fordi de ikke vil gi romfolket jobb og hus.

Har du noen gang prøvd å finne ut hva som er grunnen og foranledningen til at så mange snakker deg imot?

''Har du noen gang prøvd å finne ut hva som er grunnen og foranledningen til at så mange snakker deg imot? – Mrs Doolittle

Jepp. Jeg står på siden av de som ofte trakasseres i samfunnet. Homofile, muslimer, romfolk, uføre, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skyldes nok at du hovedsakelig skriver om person enn sak.

Skal du svare ordentlig, eller bare med personfokus?

I utgangspunktet prøver man å svare deg saklig. Men i ditt hode er det kun saklig om man er enig med deg, ser det ut til. Så du raller i vei. I 99,99% av tilfellene er det du som starter usaklighetene, men du ser kun når man begynner å svare tilbake, for du har jo aldri bidratt til noe negativt her inne. Er neimen ikke mange jeg har sett som ikke har svart deg seriøst i utgangspunktet, så beskylder du dem for et eller annet sånn at de tar igjen. Gjør narr av meningene deres. Du har en fabelaktig evne til ikke å se deg selv. Vi andre har i det minste guts til å innrømme at det er artig å terge deg når du først har satt i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I utgangspunktet prøver man å svare deg saklig. Men i ditt hode er det kun saklig om man er enig med deg, ser det ut til. Så du raller i vei. I 99,99% av tilfellene er det du som starter usaklighetene, men du ser kun når man begynner å svare tilbake, for du har jo aldri bidratt til noe negativt her inne. Er neimen ikke mange jeg har sett som ikke har svart deg seriøst i utgangspunktet, så beskylder du dem for et eller annet sånn at de tar igjen. Gjør narr av meningene deres. Du har en fabelaktig evne til ikke å se deg selv. Vi andre har i det minste guts til å innrømme at det er artig å terge deg når du først har satt i gang.

Enda et innlegg om person.

Du har åpenbart enten ingen argumenter, eller noen evne til å argumentere.

Det aller meste av det du har skrevet her er enten varianter av "romfolket er dumme" eller "Sør er dum". Ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og før det har samfunnet brukt 300 år på trakassering, før 250000 til 500000 ble sendt til gassing.

Så det vet vi ikke fungerer.

Det vil nok ta mer enn bare ett forsøk på å få dette til å fungere.

''før 250000 til 500000 ble sendt til gassing.

''

Du vet at den gassingen skjedde under Hitler? Hva har det med sakene i 2012 å gjøre? Hvorfor bor ikke jødene i Sofienbergparken, det var jo flere millioner av dem som ble gasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og før det har samfunnet brukt 300 år på trakassering, før 250000 til 500000 ble sendt til gassing.

Så det vet vi ikke fungerer.

Det vil nok ta mer enn bare ett forsøk på å få dette til å fungere.

''før 250000 til 500000 ble sendt til gassing.

''

Du vet at den gassingen skjedde under Hitler? Hva har det med sakene i 2012 å gjøre? Hvorfor bor ikke jødene i Sofienbergparken, det var jo flere millioner av dem som ble gasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitost

''Har du noen gang prøvd å finne ut hva som er grunnen og foranledningen til at så mange snakker deg imot? – Mrs Doolittle

Jepp. Jeg står på siden av de som ofte trakasseres i samfunnet. Homofile, muslimer, romfolk, uføre, osv.

''Jepp. Jeg står på siden av de som ofte trakasseres i samfunnet. Homofile, muslimer, romfolk, uføre, osv.''

Og du er den eneste er inne gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har du noen gang prøvd å finne ut hva som er grunnen og foranledningen til at så mange snakker deg imot? – Mrs Doolittle

Jepp. Jeg står på siden av de som ofte trakasseres i samfunnet. Homofile, muslimer, romfolk, uføre, osv.

Vi er mange som står på siden av de som ofte trakasseres i samfunnet. Homofile, muslimer, romfolk, uføre, osv. Det er ikke meningene dine som gjør at du havner i trøbbel og krangel her. Det er måten du argumenterer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har du noen gang prøvd å finne ut hva som er grunnen og foranledningen til at så mange snakker deg imot? – Mrs Doolittle

Jepp. Jeg står på siden av de som ofte trakasseres i samfunnet. Homofile, muslimer, romfolk, uføre, osv.

Vi er mange som står på siden av de som ofte trakasseres i samfunnet. Homofile, muslimer, romfolk, uføre, osv. Det er ikke meningene dine som gjør at du havner i trøbbel og krangel her. Det er måten du argumenterer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har du noen gang prøvd å finne ut hva som er grunnen og foranledningen til at så mange snakker deg imot? – Mrs Doolittle

Jepp. Jeg står på siden av de som ofte trakasseres i samfunnet. Homofile, muslimer, romfolk, uføre, osv.

Vi er mange som står på siden av de som ofte trakasseres i samfunnet. Homofile, muslimer, romfolk, uføre, osv. Det er ikke meningene dine som gjør at du havner i trøbbel og krangel her. Det er måten du argumenterer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda et innlegg om person.

Du har åpenbart enten ingen argumenter, eller noen evne til å argumentere.

Det aller meste av det du har skrevet her er enten varianter av "romfolket er dumme" eller "Sør er dum". Ikke noe annet.

Jeg har ikke sagt at romfolket er dumme, jeg har tvert imot sagt at de neppe er dummere enn folk flest. Så nå har du egentlig avslørt at du egentlig ikke leser hva andre EGENTLIG skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et innlegg om person.

Du har åpenbart enten ingen argumenter, eller noen evne til å argumentere.

Det aller meste av det du har skrevet her er enten varianter av "romfolket er dumme" eller "Sør er dum". Ikke noe annet.

Jeg har ikke sagt at romfolket er dumme, jeg har tvert imot sagt at de neppe er dummere enn folk flest. Så nå har du egentlig avslørt at du egentlig ikke leser hva andre EGENTLIG skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg tror ikke jeg har sagt noe veldig stygt til dem, bortsett fra at de mangler argumenter.

Men takk. Ja, jeg står på siden av de som blir trakassert av denne gjengen. Denne måneden er det romfolket. Så blir det (litt vekselsvis) muslimer, alenemødre, sykemeldte, jøder, homofile, kvinner, osv.

Med vennlig hilsen

Er ikke du ufør selv? Og har du ikke diabetes?

Tror du snakker mest på egne vegne, og ikke alle de andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har du noen gang prøvd å finne ut hva som er grunnen og foranledningen til at så mange snakker deg imot? – Mrs Doolittle

Jepp. Jeg står på siden av de som ofte trakasseres i samfunnet. Homofile, muslimer, romfolk, uføre, osv.

Det er ikke meningene dine de fleste argumenterer mot. Det er måten du argumenterer, den er ofte utidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har du noen gang prøvd å finne ut hva som er grunnen og foranledningen til at så mange snakker deg imot? – Mrs Doolittle

Jepp. Jeg står på siden av de som ofte trakasseres i samfunnet. Homofile, muslimer, romfolk, uføre, osv.

Det er ikke meningene dine de fleste argumenterer mot. Det er måten du argumenterer, den er ofte utidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke du ufør selv? Og har du ikke diabetes?

Tror du snakker mest på egne vegne, og ikke alle de andres.

Nei, jeg jobber 100%. Knapt en dags sykefravær.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har du noen gang prøvd å finne ut hva som er grunnen og foranledningen til at så mange snakker deg imot? – Mrs Doolittle

Jepp. Jeg står på siden av de som ofte trakasseres i samfunnet. Homofile, muslimer, romfolk, uføre, osv.

Det er ikke meningene dine de fleste argumenterer mot. Det er måten du argumenterer, den er ofte utidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...