Gå til innhold

Nå truer sigøynerdamene med selvmord


Gjest Dabje

Anbefalte innlegg

Du skal få en sjanse til for å se om du kan komme med motargumenter:

''Jo, foreldrene er romfolk, men det kan ikke ungene lastes for.

Og uansett om man skylder på samfunnet for ikke å tilrettelegge, eller for foreldrene for å flytte, så er det fremdeles ikke ungenes feil.

Hvilket trekker teppet ut fra under det du skriver.''

Du raller jo rundt som en tulling og argumenterer uten sammenheng. I utgangspunktet var det ikke snakk om ungene her. Jeg går sterkt ut fra at det ikke er UNGENE som skal ha jobb ("ingen" vi ansette dem) og som velger å bosette seg i Sofienbergparken nå i sommer (hvor mener du de skal bo når "ingen" vil gi dem jobb). Men jo, skal man få endret på ukulturen til romfolket bør en nok begynne med barna, gi dem skolegang og utdannelse. Blir barna neglisjert tar man i andre settinger barna fra foreldrene. Fordi man skal fremme barnas beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 477
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    172

  • Mandolaika

    71

  • Mrs D

    65

  • Colette

    49

Mest aktive i denne tråden

''Hvor mange kan du telle som forfekter ditt syn i f.eks denne tråden? UTENOM Sør. Hvor mange er enige med DEG her?''

Ingen så vidt jeg kan se. Selv ikke de såkalte disipplene.

Men han gidder jo ikke svare på det åpenbare, det er artigere å ralle rundt og beskylde folk for personangrep og likevel komme med personangrep selv - og synes han har retten på sin side...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitost

Men han gidder jo ikke svare på det åpenbare, det er artigere å ralle rundt og beskylde folk for personangrep og likevel komme med personangrep selv - og synes han har retten på sin side...)

''Men han gidder jo ikke svare på det åpenbare, det er artigere å ralle rundt og beskylde folk for personangrep og likevel komme med personangrep selv - og synes han har retten på sin side...)''

Forstår ikke at mannen har tid til å holde på slik. Nå har han sitter her siden kl 17 og sikkert skrevet 3-400 innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du raller jo rundt som en tulling og argumenterer uten sammenheng. I utgangspunktet var det ikke snakk om ungene her. Jeg går sterkt ut fra at det ikke er UNGENE som skal ha jobb ("ingen" vi ansette dem) og som velger å bosette seg i Sofienbergparken nå i sommer (hvor mener du de skal bo når "ingen" vil gi dem jobb). Men jo, skal man få endret på ukulturen til romfolket bør en nok begynne med barna, gi dem skolegang og utdannelse. Blir barna neglisjert tar man i andre settinger barna fra foreldrene. Fordi man skal fremme barnas beste.

Vel, det var i hvert fall et forsøk på et svar.

Dagens voksne har vært gårsdagens unger. De har heller ikke hatt noen mulighet til å gå på skole.

De har i dag "ingen" mulighet for jobb. De har derfor ikke noen mulighet for å "bryte ut".

Ergo må samfunnet hjelpe dem, med mindre vi ønsker at det skal fortsette slik 300 år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mener at det er en realistisk mulighet for noen som bor på et jorde?

Du svarte ikke på spørsmålet: tror du det er noen der som vil gi dem ærlig arbeid?

Jeg er ikke forpliktet til og utsette meg for ditt tyranni. Jeg ser for meg folk som driver med psykisk terror når du setter i gang med dine "krav om svar på spørsmål".

Du er ikke egnet til og stille krav til brukerne av dette forumet. Din kjærlighet er kun forbeholdt de med annen hudfarge enn oss, og da er kjærligheten uten betingelser. Og uten gjengjeldelse.

La oss håpe at du får rett - en eller annen gang i framtiden. Og at det vil vise seg at menneskeheten er stor nok til og gi - framfor og ta. Da blir vi en eneste stor lykkelig familie - endelig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han gidder jo ikke svare på det åpenbare, det er artigere å ralle rundt og beskylde folk for personangrep og likevel komme med personangrep selv - og synes han har retten på sin side...)

''Men han gidder jo ikke svare på det åpenbare, det er artigere å ralle rundt og beskylde folk for personangrep og likevel komme med personangrep selv - og synes han har retten på sin side...) – Mrs Doolittle''

Takk for enda en god illustrasjon (denne gang til tredje part) av akkurat det jeg påpeker.

Synd du ikke kan argumentere. Da er man redusert til akkurat slikt du skriver nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitost

Vel, det var i hvert fall et forsøk på et svar.

Dagens voksne har vært gårsdagens unger. De har heller ikke hatt noen mulighet til å gå på skole.

De har i dag "ingen" mulighet for jobb. De har derfor ikke noen mulighet for å "bryte ut".

Ergo må samfunnet hjelpe dem, med mindre vi ønsker at det skal fortsette slik 300 år til.

''Ergo må samfunnet hjelpe dem, med mindre vi ønsker at det skal fortsette slik 300 år til.''

Men samfunnet HAR FORSØKT å hjelpe. Det er brukt 100vis av millioner på denne gruppen. Resultat: En skal vistnok ha fullført videregående skole, og de flotte boligene har blitt totalt ramponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitost

''Men han gidder jo ikke svare på det åpenbare, det er artigere å ralle rundt og beskylde folk for personangrep og likevel komme med personangrep selv - og synes han har retten på sin side...) – Mrs Doolittle''

Takk for enda en god illustrasjon (denne gang til tredje part) av akkurat det jeg påpeker.

Synd du ikke kan argumentere. Da er man redusert til akkurat slikt du skriver nå.

''Synd du ikke kan argumentere.''

Det var rette ræva som feis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke forpliktet til og utsette meg for ditt tyranni. Jeg ser for meg folk som driver med psykisk terror når du setter i gang med dine "krav om svar på spørsmål".

Du er ikke egnet til og stille krav til brukerne av dette forumet. Din kjærlighet er kun forbeholdt de med annen hudfarge enn oss, og da er kjærligheten uten betingelser. Og uten gjengjeldelse.

La oss håpe at du får rett - en eller annen gang i framtiden. Og at det vil vise seg at menneskeheten er stor nok til og gi - framfor og ta. Da blir vi en eneste stor lykkelig familie - endelig:-)

''Jeg er ikke forpliktet til og utsette meg for ditt tyranni. Jeg ser for meg folk som driver med psykisk terror når du setter i gang med dine "krav om svar på spørsmål". ''

Sier hun som starter med å kaste psyk diagnoser på de hun er uenig med.

:knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vips var vi over på psyk diagnoser, siden du ikke kan argumentere for deg.

Jeg spør om du er asperger, jeg har ikke stilt noen diagnose. Det er et forsøk på å forstå den stadig repeterende, selvrettferdige og ufeilbarligheten du viser her på dol. Samme med trangen du har til å stadig komme med samme setning fra en motdebattant for å "bevise noe". Når alt det egentlig er, er en setning med ord.

Du svarer på de tingene du har hengt deg opp i, det som blir for avansert overser du og lar være å besvare. Så det er derfor jeg spør om du er asperger. Det kan forklare mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest geitost

''Jeg er ikke forpliktet til og utsette meg for ditt tyranni. Jeg ser for meg folk som driver med psykisk terror når du setter i gang med dine "krav om svar på spørsmål". ''

Sier hun som starter med å kaste psyk diagnoser på de hun er uenig med.

:knegg:

''Sier hun som starter med å kaste psyk diagnoser på de hun er uenig med.''

Når man ser hvordan du raller rundt her nærmest døgnet rundt er det ikke så rart man begynner å lure på diagnoser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitost

''Nå raller du. – geitost''

Jeg?

Du!

Nei, du har rallet non-stop siden i går ettermiddag. De 400 innleggene du har skrevet beviser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det var i hvert fall et forsøk på et svar.

Dagens voksne har vært gårsdagens unger. De har heller ikke hatt noen mulighet til å gå på skole.

De har i dag "ingen" mulighet for jobb. De har derfor ikke noen mulighet for å "bryte ut".

Ergo må samfunnet hjelpe dem, med mindre vi ønsker at det skal fortsette slik 300 år til.

''Vel, det var i hvert fall et forsøk på et svar.''

Jeg har svart på mange av innleggene dine, men du ser ikke ut til å oppfatte helt hva andre skriver. Det er sikkert en eller annen form for tunnellsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør om du er asperger, jeg har ikke stilt noen diagnose. Det er et forsøk på å forstå den stadig repeterende, selvrettferdige og ufeilbarligheten du viser her på dol. Samme med trangen du har til å stadig komme med samme setning fra en motdebattant for å "bevise noe". Når alt det egentlig er, er en setning med ord.

Du svarer på de tingene du har hengt deg opp i, det som blir for avansert overser du og lar være å besvare. Så det er derfor jeg spør om du er asperger. Det kan forklare mye.

Nei, jeg har ikke asperger eller noen annen psyk diagnose.

:-)

Derimot så står jeg på siden til de som blir mobbet og trakassert, i motsetning til mange andre i tråden som står på mobbernes side.

Ikke bare det, jeg argumenterer for mine synspunkter, fremfor å starte diskusjoner om person, om psyk diagnoser, og så videre.

Du burde forsøke det samme - det gjør det mye triveligere og mer sivilisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Sier hun som starter med å kaste psyk diagnoser på de hun er uenig med.''

Når man ser hvordan du raller rundt her nærmest døgnet rundt er det ikke så rart man begynner å lure på diagnoser.

Vel, det ville vært bedre hvis du klarte å argumentere, ikke sant?

Prøv det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men han gidder jo ikke svare på det åpenbare, det er artigere å ralle rundt og beskylde folk for personangrep og likevel komme med personangrep selv - og synes han har retten på sin side...) – Mrs Doolittle''

Takk for enda en god illustrasjon (denne gang til tredje part) av akkurat det jeg påpeker.

Synd du ikke kan argumentere. Da er man redusert til akkurat slikt du skriver nå.

''Synd du ikke kan argumentere.''

Selvinnsikt er ikke et fremmedord for de fleste. Heller ikke er personangrep ukjent bruksform for en som stadig sutrer over å bli utsatt for det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''Sier hun som starter med å kaste psyk diagnoser på de hun er uenig med.''

Når man ser hvordan du raller rundt her nærmest døgnet rundt er det ikke så rart man begynner å lure på diagnoser.

''Når man ser hvordan du raller rundt her nærmest døgnet rundt er det ikke så rart man begynner å lure på diagnoser''

Ikke rart nei. Gledelig for hans del er det imidlertid at sånne dager og netter hvor han heltilter slik som nå, og hvor det spys ut et stort volum meningsløse innlegg kommer vesentlig sjeldnere enn for endel år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...