Gå til innhold

Nå er tatovering rundt anus populært

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud... Tatovering er ikke aktuelt noen steder på kroppen for min del og aller minst i underlivet.

Gjest Må være måte på..
Skrevet

Utrolig ekkelt syns jeg....er ikke måte på hva folk finner på i dag. Må være i mangel av noe!

Skrevet

Haha! Er det mulig? Men helt ærlig, hvis jeg ble tvunget til å ta en tatovering ville jeg heller hatt en der enn på et mer synlig sted:)

Skrevet

Nei, ikke nå. Det er jo ikke trendsettende når hun der dama kom meg i forkjøpet ;-(

Skrevet

At folk gjør saker og ting som for meg er ekkelt, sprøtt, galskap eller hva som helst, og som jeg aldri ville gjort selv, er helt greit. Vi er forskjellige. Men jeg kan virkelig ikke fatte hva som er poenget med dette.

Skrevet

At folk gjør saker og ting som for meg er ekkelt, sprøtt, galskap eller hva som helst, og som jeg aldri ville gjort selv, er helt greit. Vi er forskjellige. Men jeg kan virkelig ikke fatte hva som er poenget med dette.

Kanskje de sliter med å få mannfolk? Et siste desperate forsøk? :P

Skrevet

''At folk gjør saker og ting som for meg er ekkelt, sprøtt, galskap eller hva som helst, og som jeg aldri ville gjort selv, er helt greit. Vi er forskjellige. Men jeg kan virkelig ikke fatte hva som er poenget med dette.''

Tillater meg å signere :)

Skrevet

To guttenavn også, tenk å ta henne bakfra og så får du plutselig se at det står Kåre og Gunnar midt i r....

Gjest Gordon Setter
Skrevet

Kanskje de sliter med å få mannfolk? Et siste desperate forsøk? :P

Godt sagt! Som observant/detaljorientert mann, må jeg si at det er en av de 10 000 første ting jeg legger merke til hos en kvinne.

Skrevet

Godt sagt! Som observant/detaljorientert mann, må jeg si at det er en av de 10 000 første ting jeg legger merke til hos en kvinne.

*Imponert* Hvordan legger du merke til det lissom? :P

Gjest Gordon Setter
Skrevet

*Imponert* Hvordan legger du merke til det lissom? :P

Rutinemessige undersøkelser. :P

Skrevet

Rutinemessige undersøkelser. :P

*fortsatt like imponert* ;)

Gjest Gordon Setter
Skrevet

*fortsatt like imponert* ;)

Vi menn har det med å imponere ;)

Skrevet

Vi menn har det med å imponere ;)

Øh...ja.... Det er vel derfor vi kvinner lar oss sjarmere :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...