Gå til innhold

Hvor er det best å selge ting på nettet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finn er aller best. Et annet veldig godt alternativ er ulike facebook grupper. De heter vel gjerne kjøp og salg pluss navnet på ditt distrikt. Det finnes også for hele Norge. Man kan også henge opp lapper på butikken.

Men husk å vær nøyaktig. Mål, str , ny pris, nåverende pris etc. Samt bilde.

Gjest facern er best

Jeg må bare si FACEBOOK med en gang,

men det krever at du er litt aktiv og følger med, for du må hele tia dytte opp din annonse så den ikke forsvinner i vrimmelen. Det finnes masse ulike kjøp- og salgsgrupper der, meld deg på, lag din egen bildemappe med ting du skal selge i gruppa.

Jeg har fått solgt masse babyutstyr der - og det er gratis å annonsere.

La ut annonse på finn.no men der har jeg bare fått et par henvendelser.

Over 800 visninger, men likevel så lite respons....

Annonse

Jeg må bare si FACEBOOK med en gang,

men det krever at du er litt aktiv og følger med, for du må hele tia dytte opp din annonse så den ikke forsvinner i vrimmelen. Det finnes masse ulike kjøp- og salgsgrupper der, meld deg på, lag din egen bildemappe med ting du skal selge i gruppa.

Jeg har fått solgt masse babyutstyr der - og det er gratis å annonsere.

La ut annonse på finn.no men der har jeg bare fått et par henvendelser.

Over 800 visninger, men likevel så lite respons....

Hvordan dytter jeg opp annonsen min på facebook? Det er ingen der som vil svare meg på det.

Onsdag1365380628

Hvordan dytter jeg opp annonsen min på facebook? Det er ingen der som vil svare meg på det.

Du dytter opp ved skrive noe under annonsen. Noen skriver "dytt", andre .....alt etter som. Noen grupper tillater bare en slik dytt en gang i døgnet. Men du kan jo legge til en relevant opplysning om det du skal selge..det er jo lov.

Gjest facern er best

Du dytter opp ved skrive noe under annonsen. Noen skriver "dytt", andre .....alt etter som. Noen grupper tillater bare en slik dytt en gang i døgnet. Men du kan jo legge til en relevant opplysning om det du skal selge..det er jo lov.

Jepp, man skriver bare et eller annet, kommenterer tingen,

eller skriver opp, bare setter et punktum osv....

Det er litt irriterende på noen salgssider pga mange som annonserer, så det blir litt konkurranse om å dytte opp annonsen sin, og passer man ikke på så forsvinner annonsen langt ned slik at ingen ser den...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...