Gå til innhold

Min aversjon mot muslimer vokser!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

33

• Mrs D

21

• fineline

12

• Goliath

6

Mest aktive i denne tråden

Dette er selvsagt helt forferdelig og helt forkastelig... og slike reportasjer får oss kanskje også lettere til å forstå at svært mange muslimer ikke orker å bo i sine opprinnelige hjemland. De fleste norske muslimer ønsker å leve etter norske regler, ikke etter sharialover...

På tide man får en liten motvekt til alle muslimfiendtlige innlegg her inne ...for det trengs tydeligvis for de av dere som ikke kjenner en eneste norsk muslim personlig ;)

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorisme/artikkel.php?artid=10067853

På grunn av kristen lovgivning i den Dominikanske Republikk som forbyr abort, så døde akkurat denne jenten av leukemi, fordi cellegiften ville muligvis drept fosteret:

http://edition.cnn.com/2012/08/18/world/americas/dominican-republic-abortion/index.html

I følge din "logikk" så skal jeg derfor føle "aversjon" mot kristne?

er alle kristne ansvarlige for dette mordet? Hun ville trolig overlevd hvis hun hadde fått cellegift.

Gjest mot islam

På grunn av kristen lovgivning i den Dominikanske Republikk som forbyr abort, så døde akkurat denne jenten av leukemi, fordi cellegiften ville muligvis drept fosteret:

http://edition.cnn.com/2012/08/18/world/americas/dominican-republic-abortion/index.html

er alle kristne ansvarlige for dette mordet? Hun ville trolig overlevd hvis hun hadde fått cellegift.

Og det var mange kristne som demonstrete og krevde dette?

Annonse

En slik rigid tolkning av lovverket har ingen stor oppsluttning blant kristne.

Ellers, er det vanskelig for deg å holde deg til saken????

Disse rabiate muslimene trengte heller ikke å demonstrere da det allerede er dødsstraff for blasfemi i Pakistan.

''Disse rabiate muslimene trengte heller ikke å demonstrere da det allerede er dødsstraff for blasfemi i Pakistan. – mot islam''

Har du sett den katolske kirke (eller andre kristne grupper) protestere mot dødsstraffen for denne jenten på den Dominikanske republikk?

Har den katolske kirke (som representerer 2/3 av alle kristne) uttalt seg mot dette?

Og hvis overskriften hadde vært "Min aversjon mot pakistenere vokser", eller "Min aversjon mot mennesker i Midtøstn vokser", så hadde det vært helt greit?

Du kan alltid finne brutalitet flere enn et sted i verden, men denne sammenligningen din er helt tatt ut av det blå. Hvorfor valgte du akkurat kristne som gruppe, du som er så mye imot grupperinger av mennesker og vil ikke holde gruppene ansvarlige? Motsier du deg selv her?

Annonse

Gjest Hulderen

Føler ikke du alt aversjon mot alle kristne da? Det er det inntrykket du gir på dol.

I tillegg viser du aversjon mot all saklig debatt ved IGJEN å forsøke å dreie diskusjonen. Det var muslimer som var temaet, ikke kristne.

Og hvis overskriften hadde vært "Min aversjon mot pakistenere vokser", eller "Min aversjon mot mennesker i Midtøstn vokser", så hadde det vært helt greit?

Du kan alltid finne brutalitet flere enn et sted i verden, men denne sammenligningen din er helt tatt ut av det blå. Hvorfor valgte du akkurat kristne som gruppe, du som er så mye imot grupperinger av mennesker og vil ikke holde gruppene ansvarlige? Motsier du deg selv her?

Det er jo nettopp det jeg IKKE gjør.

''I følge din "logikk" så skal jeg derfor føle "aversjon" mot kristne?''

Jeg påpeker at å føle aversjon mot muslimer pga. noe som skjer i Pakistan er like idiotisk som hvis jeg skulle føle aversjon mot kristne pga noe som skjer på den Dominikanske Republikk.

Med vennlig hilsen

Føler ikke du alt aversjon mot alle kristne da? Det er det inntrykket du gir på dol.

I tillegg viser du aversjon mot all saklig debatt ved IGJEN å forsøke å dreie diskusjonen. Det var muslimer som var temaet, ikke kristne.

''Føler ikke du alt aversjon mot alle kristne da? Det er det inntrykket du gir på dol.''

Nei, selvsagt ikke. Hvor (bortsett fra våset til N&N) har du det fra?

''I tillegg viser du aversjon mot all saklig debatt ved IGJEN å forsøke å dreie diskusjonen. Det var muslimer som var temaet, ikke kristne. – Hulderen''

Temaet i tråden er like mye fordommer mot muslimer, og sammenligningen med kristne viser jo akkurat hvor idiotisk innlegget til t.s. er.

Med vennlig hilsen

''Føler ikke du alt aversjon mot alle kristne da? Det er det inntrykket du gir på dol.''

''I tillegg viser du aversjon mot all saklig debatt ved IGJEN å forsøke å dreie diskusjonen. Det var muslimer som var temaet, ikke kristne. – Hulderen''

Temaet i tråden er like mye fordommer mot muslimer, og sammenligningen med kristne viser jo akkurat hvor idiotisk innlegget til t.s. er.

Med vennlig hilsen

''Nei, selvsagt ikke. Hvor (bortsett fra våset til N&N) har du det fra?''

Og dette innsiktsløse sludderet kommer altså fra den personen som fikk hele livssynsforumet nedlagt grunnet sin spamming inneholdene hets, hatefulle oppgulp og generell sjikane mot kristne og kristendom i en årrekke, helt til DOL ikke så noen annen utvei enn å stenge det din hovedarena for utfoldelse av psykopati.

Ser man på din virksomhet, din drittkasting og din nedlatenhet mot annerledes tenkednde, forstår man bedre hvorfor det er så mye krig i verden.

Gjest freppedama

''I tillegg viser du aversjon mot all saklig debatt ved IGJEN å forsøke å dreie diskusjonen. Det var muslimer som var temaet, ikke kristne.''

Ikke forvent at denne mannen klarer å holde deg til temaet. I enhver diskusjon som omhandler muslimer prøver han alltid å ødelegge ved å ralle og trekke inn alt mulig uvesentlig ræl.

Det er jo nettopp det jeg IKKE gjør.

''I følge din "logikk" så skal jeg derfor føle "aversjon" mot kristne?''

Jeg påpeker at å føle aversjon mot muslimer pga. noe som skjer i Pakistan er like idiotisk som hvis jeg skulle føle aversjon mot kristne pga noe som skjer på den Dominikanske Republikk.

Med vennlig hilsen

Slik jeg tolker det du skriver føler du stor aversjon mot kristne.

Med vennlig hilsen

Det er flere av oss, ja mange av oss som tolker det du skriver på dol som aversjon mot kristne.

Spørs om ikke det heller hadde vært på sin plass å lure på sannheten bak VGs artikkel. Ifølge forskjellige nettaviser rundt om kring i verden hersker det tvil om at jenta har Down's og alderen hennes. Saken handler om uro og hat mot kristne i et muslimsk land. Til og med presidenten i Pakistan har nå engasjert seg ifølge en del av mine kilder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...