Gå til innhold

er det dette som er aura?

Anbefalte innlegg

Gjest karimaa

Av og til, så får jeg en sånn avslappet følelse i sinnet/kroppen når jeg er sammen med enkelte barn, eller sitter ved siden av et barn som leker etc. Det skjer aldri i nærheten av voksne, så jeg lurer på om det kan være noe med "energien" rundt barnet, som er forskjellig fra de fleste voksne. Det er omtrent som en mental massasje, jeg blir liksom helt "døsig". Tror det skjer spesielt når barnet liksom leker helt naturlig og fritt - styrer på med sitt..

Lurer på om det har noe med den såkalte auraen å gjøre? Er så nysgjerrig på hva det kan være.

Noen flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382826-er-det-dette-som-er-aura/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle avgir energi og alle har en aura, har nok noe med det å gjøre ja. Du kjenner energien til barnet :-)

Jeg kan kjenne energi, men det er nå dempet da jeg tar medisiner. *savne*

''Alle avgir energi og alle har en aura, har nok noe med det å gjøre ja. Du kjenner energien til barnet :-)

''

Alt som er varmt avgir energi.

Hvis du bruker et aurakamera (dvs. et IR-kamera, med linsen litt ute av fokus) så ser auraen til en person helt identisk ut med auraen til en varm pølse som du henger foran kamera.

Så med mindre du mener at pølser har aura (har forskjellige pølser forskjellig aura) så er det ikke et konsept som bør tas for seriøst! ;-)

Med vennlig hilsen

''Alle avgir energi og alle har en aura, har nok noe med det å gjøre ja. Du kjenner energien til barnet :-)

''

Alt som er varmt avgir energi.

Hvis du bruker et aurakamera (dvs. et IR-kamera, med linsen litt ute av fokus) så ser auraen til en person helt identisk ut med auraen til en varm pølse som du henger foran kamera.

Så med mindre du mener at pølser har aura (har forskjellige pølser forskjellig aura) så er det ikke et konsept som bør tas for seriøst! ;-)

Med vennlig hilsen

Riktig, alt avgir energi....for alt er energi.

Annonse

Det er en utrolig god følelse:) Aura er et sånt fjollete new age-aktig ord, men alle har vel merket at noen mennesker har en utstråling som matcher en bedre enn andres. Man er på samme frekvens og det føles som pulsen slår i takt. Jeg tror de fleste har det sånn med sine barn. Andre mennesker funker det ikke med i det hele tatt. Man kan føle det uten å ha snakket med hverandre eller engang sett hverandre inn i øynene.

Gjest karimaa

Det kalles å slappe av. :-)

Til sammenligning er du kanskje stresset rundt voksne?

Det har ikke noe med noen "aura" eller lignende.

Med vennlig hilsen

Haha..ja kanskje det...Hvorfor ty til kompliserte forklaringer når de kan være så enkle.

Men jeg mener likevel at det må være noe mer enn bare ren avslapning, da det kun inntreffer ved ganske sjeldne tilfeller..Og hvorfor skulle jeg ikke kunne få den avslappede følelsen når jeg for eksempel er alene?

Gjest karimaa

Ja - det er rart - har det sånn med ene barnebarnet, sovner nesten når jeg ser på han - hehe. Og noen voksne som nynner mens de jobber kan også få meg i den tilstanden. Som å bli kilt på ryggen da man var liten:)

Akkurat! så bra at det er noen som forstår :) Ja det har hendt jeg får det når jeg ser på voksne som jobber med noe også, når de er helt "inne" i noe, liksom, og trives med det de gjør.

Gjest karimaa

Det er en utrolig god følelse:) Aura er et sånt fjollete new age-aktig ord, men alle har vel merket at noen mennesker har en utstråling som matcher en bedre enn andres. Man er på samme frekvens og det føles som pulsen slår i takt. Jeg tror de fleste har det sånn med sine barn. Andre mennesker funker det ikke med i det hele tatt. Man kan føle det uten å ha snakket med hverandre eller engang sett hverandre inn i øynene.

utstråling ja, det er kanskje et bedre ord :)

Haha..ja kanskje det...Hvorfor ty til kompliserte forklaringer når de kan være så enkle.

Men jeg mener likevel at det må være noe mer enn bare ren avslapning, da det kun inntreffer ved ganske sjeldne tilfeller..Og hvorfor skulle jeg ikke kunne få den avslappede følelsen når jeg for eksempel er alene?

Hei,

Det avhenger nok på personen. Noen slapper best av alene, andre med kjærester, barnebarn, kjæledyr, osv.

Det trenger ikke være mer komplisert enn akkurat det.

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest karimaa

Merkelig.. i går skrev du "Det skjer aldri i nærheten av voksne."

For en ambovalent sjel som meg, er "aldri" et ganske så flyktig konsept... ;P

Helt ærlig, så trodde jeg at jeg aldri hadde fått det i nærheten av voksne, inntil kommentaren til flisa gjorde at jeg husket et par episoder der dette hadde skjedd.

For en ambovalent sjel som meg, er "aldri" et ganske så flyktig konsept... ;P

Helt ærlig, så trodde jeg at jeg aldri hadde fått det i nærheten av voksne, inntil kommentaren til flisa gjorde at jeg husket et par episoder der dette hadde skjedd.

Ok, da skjønner jeg. Så var det ikke merkelig likevel :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...