Gå til innhold

Smerter i arm - ikke nakke?

Anbefalte innlegg

Og jeg er glad for at du hørte på meg ;)

Jeg kan jo tipse deg om, som jeg fikk tips om mens jeg hadde vondt: Det er ikke FARLIG at det gjør vondt, og du skal holde deg i bevegelse, men helst unngå det som gjør vondt! Dette for å ikke "trigge" prolapsen som ligger der og gnisser. Ibux er ikke farlig å ta, så lenge man husker omtrent hvor grensene går UTEN med tanke på når det gjør vondt. Tvert i mot så kan det være lurt å holde seg jevnlig "dopet", sånn at man ikke spenner seg ekstra og det setter seg spenninger andre steder i tillegg....

Det var vel omtrent det jeg fikk av tips - tenkte det kunne være greit å vite sånn at du ikke må gå enda to uker før du evt får de samme tipsene ;)

''Det er ikke FARLIG at det gjør vondt, og du skal holde deg i bevegelse, men helst unngå det som gjør vondt! Dette for å ikke "trigge" prolapsen som ligger der og gnisser.''

Jeg er litt redd for å feilbelaste slik at prolapsen blir enda verre og er usikker på hvordan jeg evt. skal bøye og tøye så jeg lar det ligge akkurat nå, men prøver å være i normal bevegelse, uten å kaste for mye på hodet og slikt. Og er forsiktig når jeg snur meg på puta.

''Ibux er ikke farlig å ta, så lenge man husker omtrent hvor grensene går UTEN med tanke på når det gjør vondt.''

Det er akkurat det! Det er jo lett å overbelaste seg når man tar smertestillende og ikke har smerter lenger. *hehe* Trenger ikke så mye av det heldigvis, men av og til hadde det vært greit kjenner jeg.

''Tvert i mot så kan det være lurt å holde seg jevnlig "dopet", sånn at man ikke spenner seg ekstra og det setter seg spenninger andre steder i tillegg....''

Det er også et argument ja, man spenner jo fort musklene for ikke å røre for mye på det vonde/ømme stedet og da blir det for overbelastninger og spnninger andre steder igjen. Ikke lett dette her!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...