Gå til innhold

er jeg en uvanlig person?

Anbefalte innlegg

Gjest agurken

Jeg er en voksen person, men jeg følger omtent ikke med på nyheter i det hele tatt. Interesserer meg null og niks. Kunne ikke brydd meg mindre om hva som skjer i verden. Spesielt begynner jeg å bli så lei av disse strabasene nede i middel-østen. Det eneste jeg har fått med meg der, er at de driver å har en slags revolusjon og fjerner diverse presidenter. Noe mer spesifikk informasjon enn det går inn det ene øret og ut det andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382911-er-jeg-en-uvanlig-person/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg synes det er rart at en voksen er så lite engasjert og interessert i hva som skjer utenfor ens egen lille sfære, men det spiller jo ingen rolle for andre.

Føler du ikke at du kommer litt til kort i samtale med venner og kolleger, når du ikke følger nyhetsbildet?

Kjenner mange som deg - og de virker faktisk hakket lykkeligere enn oss som graver oss ned i hver nyhetssak.

Jeg ser på svarene dine under her - og må bare si at på min arbeidsplass blir det aldri omtrent, snakket om nyhetssaker - bare tull og tøys. Greit det også :) ikke alle kommer like godt ut ved å flagge sitt politiske ståsted f.eks.

Annonse

Kjenner mange som deg - og de virker faktisk hakket lykkeligere enn oss som graver oss ned i hver nyhetssak.

Jeg ser på svarene dine under her - og må bare si at på min arbeidsplass blir det aldri omtrent, snakket om nyhetssaker - bare tull og tøys. Greit det også :) ikke alle kommer like godt ut ved å flagge sitt politiske ståsted f.eks.

Har man andre ting å snakke om er det jo greit? Problemet er når de som ikke interesserer seg for å lese nyheter ikke interesserere seg for andre ting heller. Eller når interessefeltet deres blir så smalt at ingen finner noe å snakke med dem om.

Gjest agurken

takk for et oppløftende og forståelsesfullt svar som alltid :) (Jeg bruker å skrive innlegg under forskjellige nick her inne)

Gjest agurken

Det er ganske spesielt, ja. Hva gjør du når kollegene snakker om nyhetssaker rundt lunsjbordet? Vrir samtalen over på deg selv? Holder munn? Det høres ganske trist ut å overhodet ikke bry seg om hva som skjer i verden, synes jeg.

Er heldigvis ikke i den situasjonen at jeg må sitte rundt et lunsjbord med en haug kolleger som prater om nitriste nyhetssaker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...