margerita1365380476 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg var hos frisøren i dag og kjøpte med en flaske hårspray som er bra. Hun anbefalte den og jeg klarte som vanlig ikke si nei! Den kostet 289 for en liten flaske. nå ser jeg på nettet at jeg kan bestille den samme flasken for 149 inkl frakt. Fillern! Jeg har ikke åpnet flasken, kan jeg levere den tilbak og be henne trekke fra summen neste gang jeg skal klippe meg hos henne? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382940-angrer-kj%C3%B8p-hos-fris%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Angrefristloven regulerer omsetning av varer og tjenester utenfor fast utsalgssted, men hvis frisøren din er grei kan det hende du får levere den tilbake allikevel hvis den er forseglet eller du kan bevise at den er uåpnet/ubrukt. Du har imidlertid ikke krav på det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382940-angrer-kj%C3%B8p-hos-fris%C3%B8r/#findComment-3380575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg synes ikke du skal vente til neste frisørbesøk (med mindre du klipper deg to ganger i uka...), men stikke innom så snart som mulig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382940-angrer-kj%C3%B8p-hos-fris%C3%B8r/#findComment-3380592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg synes ikke du skal vente til neste frisørbesøk (med mindre du klipper deg to ganger i uka...), men stikke innom så snart som mulig. ''Jeg synes ikke du skal vente til neste frisørbesøk (med mindre du klipper deg to ganger i uka...), men stikke innom så snart som mulig.'' Jeg skulle også ta med det i mitt svar, men glemte det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382940-angrer-kj%C3%B8p-hos-fris%C3%B8r/#findComment-3380594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
margerita1365380476 Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 ''Jeg synes ikke du skal vente til neste frisørbesøk (med mindre du klipper deg to ganger i uka...), men stikke innom så snart som mulig.'' Jeg skulle også ta med det i mitt svar, men glemte det. er det smålig å gjøre dette? Blir bare så irritert på meg selv som kjøper så fort. Jeg vet jo ting er billigere på nettet. Hadde dere levert den tilbake? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382940-angrer-kj%C3%B8p-hos-fris%C3%B8r/#findComment-3380601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hos oss Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hvis du uansett skal forbi der i løpet av de neste dagene, så kan du jo ta den med og si at du angret deg, og spørre om du kan ha summen tilgode ved neste klipp. Men du har ikke krav på det, og hvis den ikke er forseglet synes jeg ikke de skal ta den i mot heller, som kunde vil man jo gjerne være sikker på at produktet ikke er brukt når man kjøper det, og det kan man jo ikke være når en Anne har hatt produktet hjemme hos seg noen dager. Kommer jo an på hvor godt du kjenner frisøren. Hva hvis hun sier nei, blir det teit / har du ødelagt en god tone du har hos din faste frisør? Er det verdt risikoen, når det er snakk om 140 kroner? Hvis du bare er misfornøyd med prisen, men ønsker håprsprayen, ville jeg antageligvis beholdt den du kjøpte, og satt en strek over de 140 kronene du kunne spart. Og så heller bestilt den på nett neste gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382940-angrer-kj%C3%B8p-hos-fris%C3%B8r/#findComment-3380608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 er det smålig å gjøre dette? Blir bare så irritert på meg selv som kjøper så fort. Jeg vet jo ting er billigere på nettet. Hadde dere levert den tilbake? ''er det smålig å gjøre dette? Blir bare så irritert på meg selv som kjøper så fort. Jeg vet jo ting er billigere på nettet. Hadde dere levert den tilbake?'' Det er ikke smålig, og hvis du har dårlig råd kan du jo spørre frisøren om det er mulig å levere den tilbake fordi du angrer, og spørre om du kan få tilbake pengene/få tilgodelapp. Jeg personlig hadde tatt konsekvensen selv/tatt det som en erfaring, og heller øvd meg på å si nei til slikt neste gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382940-angrer-kj%C3%B8p-hos-fris%C3%B8r/#findComment-3380610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
margerita1365380476 Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 ''er det smålig å gjøre dette? Blir bare så irritert på meg selv som kjøper så fort. Jeg vet jo ting er billigere på nettet. Hadde dere levert den tilbake?'' Det er ikke smålig, og hvis du har dårlig råd kan du jo spørre frisøren om det er mulig å levere den tilbake fordi du angrer, og spørre om du kan få tilbake pengene/få tilgodelapp. Jeg personlig hadde tatt konsekvensen selv/tatt det som en erfaring, og heller øvd meg på å si nei til slikt neste gang. Ja, jeg kommer nok ikke til å levere den tilbake. En blir bare så ergelig når slikt skjer. Får prøve å si nei neste gang:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382940-angrer-kj%C3%B8p-hos-fris%C3%B8r/#findComment-3380619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ja, jeg kommer nok ikke til å levere den tilbake. En blir bare så ergelig når slikt skjer. Får prøve å si nei neste gang:) ''Får prøve å si nei neste gang:)'' Bare å si nei takk, det går helt fint! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382940-angrer-kj%C3%B8p-hos-fris%C3%B8r/#findComment-3380621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulkert Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg hadde definitivt ikke gått tilbake for å spare et så lite beløp. For noen betyr kanskje et slikt beløp mer enn for andre, men ettersom du faktisk har kjøpt den dyrt før du fant ut at du kunne få tak i den billigere, er jeg rimelig sikker på at du ikke hører til i den kategorien. Noen erfaringer må man betale for. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382940-angrer-kj%C3%B8p-hos-fris%C3%B8r/#findComment-3380707 Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 ''Får prøve å si nei neste gang:)'' Bare å si nei takk, det går helt fint! Ofte har frisørene i sin "oppdragsbeskrivelse" at de skal tilby kunden passende hårprodukter når de skal betale for hårbehandlingen. Det gjør min faste frisør stadig. Flere ganger har jeg kjøpt gode produkter feks på tilbud tidligere og har et lager hjemme, det er jo ikke farlig å si at, "takk for tilbudet, men akkurat nå har jeg et lite shampo/balsam/hårspray lager hjemme". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382940-angrer-kj%C3%B8p-hos-fris%C3%B8r/#findComment-3380845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ofte har frisørene i sin "oppdragsbeskrivelse" at de skal tilby kunden passende hårprodukter når de skal betale for hårbehandlingen. Det gjør min faste frisør stadig. Flere ganger har jeg kjøpt gode produkter feks på tilbud tidligere og har et lager hjemme, det er jo ikke farlig å si at, "takk for tilbudet, men akkurat nå har jeg et lite shampo/balsam/hårspray lager hjemme". Stemmer. Jeg sier nei når jeg ikke trenger, og det er ikke farlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382940-angrer-kj%C3%B8p-hos-fris%C3%B8r/#findComment-3380847 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.