Gå til innhold

Klageinstans, fysioterapeuter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest germinate

Kommer noe an på hva klagen gjelder, men dersom fysioterapeuten er ansatt i kommunens omsorgstjenester så bør klagen i første rekke rettes mot leder for tjenesten.

min far øser sin frustrasjon utover meg, for både han og gjemmesykepleiere sier fysioterapeuten ikke gjør jobben sin. Og han sier at han har snakket med lederen til fysioterapeuten, noe jeg tror han på, for han tar seg ikke fem øre for å ta slike telefoner.

så jeg tenkte jeg kunne si til han at han kan henvende seg til en annen instans, men hvilken vet jeg ikke selv. Han kan jo spørre pleierne som reagerer på det samme

Gjest germinate

Kommer noe an på hva klagen gjelder, men dersom fysioterapeuten er ansatt i kommunens omsorgstjenester så bør klagen i første rekke rettes mot leder for tjenesten.

Det er blitt ordnet med et møte nå. Forhåpentligvis vil hun snart få trening.. hun har ikke fått det på lenge, fysioterapeiten har lagt det ansvaret over på hjemmesykepleierne - noe både min far og de har reagert på da de ikke er skolerte i det som de har sagt til min far.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...