Gå til innhold

Oppussing baderom og kjøkken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kusinen

Det beste du kan gjøre er å ringe flere firma og få dem inn på befaring. Det er gratis og du vil se at prisene spriker ganske mye.

Mitt kjøkken pusset opp fra a-å kom på 110 000 og badet på 115 000.

Begge firmaene jeg brukte var norske godkjente firma, men med polske håndtverkere. Derfor fikk jeg det ganske rimelig.

Ei venninne pusset opp et noenlunde likt bad som meg og betalte nærmere 250 000. Hun brukte et norsk og ganske kjent (godt beryktet) firma med norske håndverkere.

Det kommer an på hva du er opptatt av. Jeg er ihvertfall fornøyd!

Det beste du kan gjøre er å ringe flere firma og få dem inn på befaring. Det er gratis og du vil se at prisene spriker ganske mye.

Mitt kjøkken pusset opp fra a-å kom på 110 000 og badet på 115 000.

Begge firmaene jeg brukte var norske godkjente firma, men med polske håndtverkere. Derfor fikk jeg det ganske rimelig.

Ei venninne pusset opp et noenlunde likt bad som meg og betalte nærmere 250 000. Hun brukte et norsk og ganske kjent (godt beryktet) firma med norske håndverkere.

Det kommer an på hva du er opptatt av. Jeg er ihvertfall fornøyd!

Kan du gi meg navnet på firmaet du brukte?

Vi pusset opp badet vårt for 3-4 år siden. Absolutt alt som var i det ble kastet ut. Nytt gulv ble støpt, varmekabler, fliser på gulv og vegger, ny do, dusj, nytt badekar og ny servant.

Brukte lokale håndverkere. Det kom på ca 200.000,-

Vi gjorde så og si ingenting selv, bortsett fra å fjerne gamle fliser.

Gjest koster flesk

Vi pusset opp to bad og et kjøkken, 600 tusen og noe sikkert....

Gjorde ingenting selv, valgte ikke dyreste løsningene,

men hadde flislagt gulv og vegg, varmekabler osv

I tillegg kom baderomsinnredningen med boblebad og massasjedusj.

Annonse

Jeg pussa opp badet i sommer. Brukte et lokalt baderoms- / rørleggerfirma.

Rev absolutt alt på det gamle badet, pigga opp gulv (mye!), rev en vegg inn mot et soverom og flytta denne en halv meter innover, fikk støpt og lagt membran, fliser + nytt badekar og baderomsinnredning.

Hele herligheten kom på 250.000,-

Jeg pussa opp badet i sommer. Brukte et lokalt baderoms- / rørleggerfirma.

Rev absolutt alt på det gamle badet, pigga opp gulv (mye!), rev en vegg inn mot et soverom og flytta denne en halv meter innover, fikk støpt og lagt membran, fliser + nytt badekar og baderomsinnredning.

Hele herligheten kom på 250.000,-

Fikk du gjort noe selv, eller gjorde firmaet hele jobben?

Annonse

Jepp. Dusj oppi badekaret (badet er ikke så stort) og vegghengt toalett.

Firmaer gjorde jobben på i underkant av tre uker, det ble jobba mandag til fredag innafor tidsrommet 7-16.30

Er det dyrere med badekar med dusj opp i, enn med dusjkabinett og ikke badekar?

Er det dyrere med badekar med dusj opp i, enn med dusjkabinett og ikke badekar?

Det kommer jo an på hvor avansert og kostbart dusjkabinett og badekar du vil ha. :o) Et billig badekar + en helt enkel dusjarmatur koster vel mindre ett et kjempeavansert dusjkabinett, men skal du ha boble-funksjon og sånt på badekaret så fyker lappene fort og et helt enkelt kabinett med plastvegger koster heller ikke mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...