Gå til innhold

Noen Mac-folk her med peiling?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Olensen

Det er ikke oppe til diskusjon. Hun vet jo ikke at hun får den engang :) Klart hun skal ha Mac :)

Det er du som er moren som er ansvarlig å gi det beste til ditt barn, og overtale barnet til det beste kjøpet, eller gi barnet det som er best, uavhengig av hva vennene har.

Annonse

Gjest annlovinda

Det er du som er moren som er ansvarlig å gi det beste til ditt barn, og overtale barnet til det beste kjøpet, eller gi barnet det som er best, uavhengig av hva vennene har.

Kanskje Flisa synes mac er det beste. Det er jo en smaksak det da. Har flere venner som har gått over til mac og som er svært fornøyde med valget sitt

Og Mac er best, det er slett ikke en motegreie. Bedre OS, og da mener jeg MYE bedre OS.

Ja -det er nok det - vi tar sikkert den største selv om det er overkill - antagelig :)

Jeg har den billigste 27" av de første som kom, og den fungerer utmerket. Har riktignok 12 giga minne, men det merker jeg best når jeg arbeider med bilder og har åpnet mange bilder på en gang.

Den med best prosessor er nok grei om du skal jobbe med veldig tunge oppgaver som videoredigering, ellers er det nok overkill for de fleste.

Det fine med Mac er jo at de ikke blir utdatert så fort ettersom det er Apple som har styringen også på programvaresiden i tillegg til maskinvare.

Annonse

Jeg har den billigste 27" av de første som kom, og den fungerer utmerket. Har riktignok 12 giga minne, men det merker jeg best når jeg arbeider med bilder og har åpnet mange bilder på en gang.

Den med best prosessor er nok grei om du skal jobbe med veldig tunge oppgaver som videoredigering, ellers er det nok overkill for de fleste.

Det fine med Mac er jo at de ikke blir utdatert så fort ettersom det er Apple som har styringen også på programvaresiden i tillegg til maskinvare.

Takk! Hun skal drive med film - så da blir det den største - helt klart :)

Gjest MrNobody

Takk! Hun skal drive med film - så da blir det den største - helt klart :)

Du vet at om du kjøper via Apple så kan du konfigurere selv, få enda bedre prosessor og skjermkort enn de to alternativene du har nevnt?

Ville bare si det, altså. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...