Dorthe Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Det er ikke samme tasten som p[ forrige maskinen min og jeg har glemt hva det var skrevet p[ den 0 Siter
Sør Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Klikk der hvor det står "EN" eller "US" eller noe lignende på den blå "task bar", og velg norsk tastatur. Ev. kan du gjøre det fra kontrollpanelet. Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. august 2012 Forfatter Skrevet 26. august 2012 Jeg fikk det til tror jeg Ja, hurra 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. august 2012 Forfatter Skrevet 26. august 2012 Klikk der hvor det står "EN" eller "US" eller noe lignende på den blå "task bar", og velg norsk tastatur. Ev. kan du gjøre det fra kontrollpanelet. Med vennlig hilsen Jeg hadde fått engelsk tastatur. Takk 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Jeg hadde fått engelsk tastatur. Takk Sjekk også under kontrollpanel/Instillinger for region og språk/Tastatur og språk og velg "endre tastatur".Der står det "Standard inndata språk".Velg da norsk bokmål eller nynorsk.Engelsk kan fjernes om det kun finnes nordmenn i familien (Ingen engelsktalende) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. august 2012 Forfatter Skrevet 27. august 2012 Sjekk også under kontrollpanel/Instillinger for region og språk/Tastatur og språk og velg "endre tastatur".Der står det "Standard inndata språk".Velg da norsk bokmål eller nynorsk.Engelsk kan fjernes om det kun finnes nordmenn i familien (Ingen engelsktalende) Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.