jubalong70 Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Det forventes at begge foreldrene er med på å dele på arbeidsoppgavene i hjemmet. Hvis mannen din ikke er tilstedeværende pga pendling, er det naturlig at dere selv betaler for å få utført hans del av arbeidsoppgavene i familien. Dette er ikke arbeidsoppgaver som det offentlige bør ta seg av fordi mannen pendler for å få høy lønn. Nuvel, det er nå en gang slik at lønna er er grunnen til at han har den jobben. Og det er heller ikke meningen at mannen min skal være min omsorgsgiver. En BPA kan også utføre omsorgsoppgaver som f.eks. hjelp med personlig stell. Da jeg de aller fleste dagene klarer dette selv, vil ikke det bli hovedoppgaven til en etvt. BPA. Men det kan det jo bli en gang... Hjemmehjelp/hjemmesykepleie har veldig klare kriterier for hva de kan gjøre, og vedtak kan ikke endres uten mye byråkrati. Men, jeg er jo enig i at mannen min kan og skal og gjør mye mer i hjemmet enn han gjorde før. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383113-utfordringer-n%C3%A5r-mor-er-syk/page/6/#findComment-3384138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.