Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1) Bli kvitt feber'n. Det er vekselvis klamt/kaldt/varmt å være meg denne uka.

2) At fatter'n innfinner seg og går berserk med tapet og maling. Men det skjer ikke. Må nok vente to uker til før det blir action med oppussinga.

3) At nærmeste nabo flytter. Jippi, noen hviska meg i øret at det skjer snart :-D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383156-hva-har-du-p%C3%A5-%C3%B8nskelista/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletida

1. At sønnen min fortsetter den fine trenden han er inne i nå og kommer seg opp om morgenen.

2. At vi kan få noen fine soldager utover høsten og at vi får til en fjelltur når høsfargene er på sitt vakreste.

3. At jeg kommer meg raskt etter en operasjon jeg skal ha snart, slik at jeg får til den høstturen jeg lengter etter.

Det var ikke store ønskene, men jeg kommer ikke på noe mer spennende i farta.

God bedring til deg :-)

1) At jeg klarer å konsentrere meg om å få ferdig noe jeg strever med på jobben - slik at jeg kan ta høstferie med god samvittighet.

2) At vi må få en fin helg i Danmark + em fin helg på fjellet seinere i høst.

3) At vi må få til en sydentur i høstferien.

Det er andre ting jeg også ønsker, men de er ikke så lette å sette opp på liste ;-)

Annonse

1)

At svigermor og svoger får seg omsorgsleilighet, så de ikke bor hos oss, slik at vi får solgt vårt eget hus.

2)

At jeg skal bli kvitt krystallsyken og fått begynt å jobbe igjen!!!!!

3)

Snille barn og fred på jorden :)

Ups! Ufrivillig slektsbolig? Høres slitsomt ut.

Jeg ønsker meg:

Å bli kvitt ubehagelig kink i nakken

At jeg kunne få ut fingeren å gjøre leksene mine ferdig uten noe mere vas.

Penger til øl på Cohen konserten i kveld.

At jeg kunne få til å besøke broren min og niesen min som bor så alt for langt unna, snarlig.

Jeg ønsker meg:

Å bli kvitt ubehagelig kink i nakken

At jeg kunne få ut fingeren å gjøre leksene mine ferdig uten noe mere vas.

Penger til øl på Cohen konserten i kveld.

At jeg kunne få til å besøke broren min og niesen min som bor så alt for langt unna, snarlig.

''Penger til øl på Cohen konserten i kveld.''

Åh! Så heldig du er. Jeg er stor Cohen-fan og forsøkte å få det til, men så passer det ikke. Du må kose deg veldig :-)

Jeg ønsker at min overaktive hjerne skal roe ned bittelitt så jeg rekker å få gjort ferdig et prosjekt før jeg er i gang med to nye...

En tur til Stockholm og Gotland hadde vært deilig nå.

Og så ønsker jeg å bli styrtrik, men det ønsker jeg jo alltid:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...